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Artificial Intelligence for Business: Innovation, Tools and Practices

Artificial Intelligence for Business: Innovation, Tools and Practices
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 177216755X Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Artificial intelligence for business
ISBN 978-3-030-88240-2
978-3-030-88242-6
Name Landeta Echeberria, Ana ¬[HerausgeberIn]¬
T I T E L Artificial Intelligence for Business
Zusatz zum Titel Innovation, Tools and Practices
Auflage 1st ed. 2022.
Verlagsort Cham
Cham
Verlag Springer International Publishing
Imprint: Palgrave Macmillan
Erscheinungsjahr 2022
2022
2022
Umfang 1 Online-Ressource (XX, 196 p. 11 illus.)
Reihe Springer eBook Collection
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-88240-2
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-88242-6
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Artificial intelligence for business
ISBN ISBN 978-3-030-88241-9
Klassifikation KJD
BUS042000
658.4062
658.514
Kurzbeschreibung Introduction -- Chapter 1 The Foundations of AI, David Lizcano Casas and Juan Pazos Sierra -- Chapter 2 AI: Methods and Techniques. Knowledge-Based Systems, David Lizcano Casas and Juan Pazos Sierra -- Chapter 3 The Impact of AI on Business, Economics and Innovation, Ana Landeta Echeberria -- Chapter 4 AI Implications for the Future of Work, María Aránzazu de las Heras García -- Chapter 5 AI Integration in the Digital Transformation Strategy, Ana Landeta Echeberria -- Chapter 6 Case Studies of Real AI Applications, José Antonio Álvarez López -- Chapter 7 Technological Singularity and Ethical Issues of AI, David Lizcano Casas and Juan Pazos Sierra -- Conclusion. .
2. Kurzbeschreibung This book seeks to build a shared understanding of Artificial Intelligence (AI) within the global business scenario today and in the near future. Drawing on academic theory and real-world case studies, it examines AI’s development and application across a number of business contexts. Taking current scholarship forward in its engagement with AI theory and practice for enterprises and applied research and innovation, it outlines international practices for the promotion of reliable AI systems, trends, research and development, fostering a digital ecosystem for AI and preparing companies for job transformation and building skills. This book will be of great interest to academics studying Digital Business, Digital Strategy, Innovation Management, and Information Technology. Ana Landeta Echeberria is Professor at Universidad a Distancia de Madrid, Spain and an expert in corporate strategy and digital transformation. She has a PhD in Management and Business Administration and serves as the Director of Institutional Relations and Director of “Technological Social Sciences” Research Group at the Universidad a Distancia de Madrid. She is also currently the Vice President of TodoStartups, S.L. .
SWB-Titel-Idn 1787073416
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-030-88241-9
Internetseite / Link Resolving-System
Kataloginformation500324415 Datensatzanfang . Kataloginformation500324415 Seitenanfang .
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