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Entrepreneurial Connectivity: Network, Innovation and Strategy Perspectives

Entrepreneurial Connectivity: Network, Innovation and Strategy Perspectives
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 1772274305 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Entrepreneurial connectivity
ISBN 978-981-16-5571-5
978-981-16-5573-9
978-981-16-5574-6
Name Ratten, Vanessa ¬[HerausgeberIn]¬
T I T E L Entrepreneurial Connectivity
Zusatz zum Titel Network, Innovation and Strategy Perspectives
Auflage 1st ed. 2021.
Verlagsort Singapore
Singapore
Verlag Springer Singapore
Imprint: Springer
Erscheinungsjahr 2021
2021
2021
Umfang 1 Online-Ressource(XIII, 167 p. 14 illus., 8 illus. in color.)
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-981-16-5571-5
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-981-16-5573-9
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-981-16-5574-6
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Entrepreneurial connectivity
ISBN ISBN 978-981-16-5572-2
Klassifikation KJH
BUS025000
658.421
Kurzbeschreibung 1. The role of entrepreneurial connectivity in society -- 2. Disruption and dynamics of competitive advantage – a short survey on empirical patterns of entrepreneurial innovation and firm dynamics in the light of technological regimes -- 3. The Past, Present, and Future of Social Entrepreneurship in Indonesia: A Strategy to Move the Ecosystem Forward -- 4. Exploring the role of network intensity to achieve better performance: A case of Indonesian ethnic enterprises -- 5. Artificial Intelligence in the Telecommunication Sector: Exploratory Analysis of 6G’s Potential for Organizational Agility -- 6. From shaping of pottery to shaping of a safe tourism: the case of the artisanal routes of Barcelos -- 7. The Saudi Response to the COVID-19 Pandemic and its Economic Implications: Entrepreneurial threats and Opportunities -- 8. Fostering entrepreneurship: towards a model to support community managers -- 9. The incumbent revenge: A blue ocean failure -- 10. The influence of stakeholders in the birth stage of bike tourism networks: an exploratory study in Italy.
2. Kurzbeschreibung This book explores how entrepreneurial networks provide the basis for individuals and firms to compete based on knowledge asymmetries. This book states that this is crucial in the increasingly interdependent world where social capital influences potential market performance. This edited book focuses on future trends regarding entrepreneurial networks in terms of social, cultural and market connections thereby bridging the entrepreneurship, strategy and network literature. This book provides a practical way to capture market changes as networks evolve to a more digital format. The impact of innovation and strategy on these market developments will be discussed in each chapter as a way to understand performance.
SWB-Titel-Idn 178071288X
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-981-16-5572-2
Internetseite / Link Resolving-System
Kataloginformation500320960 Datensatzanfang . Kataloginformation500320960 Seitenanfang .
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