Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

Improving How Universities Teach Science: Lessons from the Science Education Initiative

Improving How Universities Teach Science: Lessons from the Science Education Initiative
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
ISBN 978-0-674-97207-0
Name Wieman, Carl ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L Improving How Universities Teach Science
Zusatz zum Titel Lessons from the Science Education Initiative
Verlagsort Cambridge, Massachusetts ; London, England
Verlag Harvard University Press
Erscheinungsjahr [2017]
2017
Umfang 1 Online-Ressource (265 Seiten) : Illustrationen
Reihe De Gruyter eBook-Paket Sozialwissenschaften
Notiz / Fußnoten Description based on online resource; title from PDF title page (publisher's Web site, viewed Feb. 24, 2017)
ISBN ISBN 978-0-674-97891-1
Systemvoraussetzungen $bMode of access: Internet via World Wide Web
Klassifikation EDU016000
EDU001000
EDU001030
EDU015000
SCI063000
507.1/1
Q181
Kurzbeschreibung Too many universities remain wedded to outmoded ways of teaching science in spite of extensive research showing that there are much more effective methods. Too few departments ask whether what happens in their lecture halls is effective at helping students to learn and how they can encourage their faculty to teach better. But real change is possible, and Carl Wieman shows us how it can be done. Improving How Universities Teach Science distills Wieman’s unparalleled experience in a blueprint for educators seeking sustainable improvements in science teaching. Wieman created the Science Education Initiative (SEI), a program implemented across thirteen science departments at the universities of Colorado and British Columbia, to support the widespread adoption of the best research-based approaches to science teaching. The program’s data show that in the most successful departments 90 percent of faculty adopted better methods. Wieman identifies what factors helped and hindered the adoption of good teaching methods. He also gives detailed, effective, and tested strategies for departments and institutions to measure and improve the quality of their teaching while limiting the demands on faculty time. Among all of the commentary addressing shortcomings in higher education, Wieman’s lessons on improving teaching and learning stand out. His analysis and solutions are not limited to just one lecture hall or course but deal with changing entire departments and universities. For those who want to improve how universities teach science to the next generation, Wieman’s work is a critical first step.
SWB-Titel-Idn 489459668
Signatur E-Book De Gruyter
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.4159/9780674978911
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Cover
Siehe auch Cover
Siehe auch Verlag
Kataloginformation500315555 Datensatzanfang . Kataloginformation500315555 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche