Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

Augmented Reality and Virtual Reality: New Trends in Immersive Technology

Augmented Reality and Virtual Reality: New Trends in Immersive Technology
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
ISBN 978-3-030-68085-5
978-3-030-68087-9
978-3-030-68088-6
Name tom Dieck, M. Claudia ¬[HerausgeberIn]¬
Jung, Timothy H. ¬[HerausgeberIn]¬
Name ANZEIGE DER KETTE Jung, Timothy H. ¬[HerausgeberIn]¬
Name Loureiro, Sandra M. C. ¬[HerausgeberIn]¬
T I T E L Augmented Reality and Virtual Reality
Zusatz zum Titel New Trends in Immersive Technology
Auflage 1st ed. 2021.
Verlagsort Cham
Cham
Verlag Springer International Publishing
Imprint: Springer
Erscheinungsjahr 2021
2021
2021
Umfang 1 Online-Ressource(XI, 314 p. 94 illus., 75 illus. in color.)
Reihe Progress in IS
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-68085-5
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-68087-9
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-68088-6
ISBN ISBN 978-3-030-68086-2
Klassifikation KJQ
BUS083000
650
658.05
Kurzbeschreibung How To Design Effective AR Retail Apps -- The Role of Mental Imagery as Driver to Purchase Intentions in a Virtual Supermarket -- User responses towards Augmented Reality face filters: Implications for social media and brands -- Can You Make the Cut? Exploring the Effect of Frequency of Cuts in Virtual Reality Storytelling -- Incorporation of augmented-reality technology into smartphone app for large-scale performance art -- Testing Mixed Reality Experiences and Visitor’s Behaviours in a Heritage Museum -- Interactive Mixed Reality Technology for Boosting the Level of Museum Engagement -- Too real for comfort: Measuring Consumers’ Augmented Reality Information Privacy Concerns -- The Proteus Effect: How Avatars Influence Their Users’ Self-Perception and Behaviour -- Modifying the Technology Acceptance Model To Investigate Behavioural Intention To Use Augmented -- Using Virtual Reality as a form of Simulation in the context of Legal Education.
2. Kurzbeschreibung This book features the latest research in the area of immersive technologies, presented at the 6th International Augmented Reality and Virtual Reality Conference, held in online in 2020. Bridging the gap between academia and industry, it presents the state of the art in augmented reality (AR) and virtual reality (VR) technologies and their applications in various industries such as marketing, education, health care, tourism, events, fashion, entertainment, retail and the gaming industry. The book is a collection of research papers by prominent AR and VR scholars from around the globe. Covering the most significant topics in the field of augmented and virtual reality and providing the latest findings, it is of interest to academics and practitioners alike.
SWB-Titel-Idn 1759344362
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-030-68086-2
Internetseite / Link Resolving-System
Kataloginformation500314531 Datensatzanfang . Kataloginformation500314531 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche