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Chinese Local New Luxury Brands in a Digitally Empowered Era: Cultivation, Transformation and Upgrading
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Kataloginformation
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Kataloginformation
Feldname
Details
Vorliegende Sprache
eng
Hinweise auf parallele Ausgaben
1757710213 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Lai, Hongbo: Chinese local new luxury brands in a digitally empowered era
ISBN
978-981-16-2144-4
978-981-16-2146-8
978-981-16-2147-5
Name
Lai, Hongbo ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L
Chinese Local New Luxury Brands in a Digitally Empowered Era
Zusatz zum Titel
Cultivation, Transformation and Upgrading
Auflage
1st ed. 2021.
Verlagsort
Singapore
Singapore
Verlag
Springer Singapore
Imprint: Springer
Erscheinungsjahr
2021
2021
2021
Umfang
1 Online-Ressource(XVIII, 153 p. 46 illus., 26 illus. in color.)
Reihe
Springer eBook Collection
Titelhinweis
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-981-16-2144-4
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-981-16-2146-8
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-981-16-2147-5
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Lai, Hongbo: Chinese local new luxury brands in a digitally empowered era
ISBN
ISBN 978-981-16-2145-1
Klassifikation
KJK
BUS035000
338.7095
Kurzbeschreibung
Chapter 1. Introduction -- Chapter 2. Conceptual framework -- Chapter 3. Connotation and mechanism -- Chapter 4. Cultivation methods of chinese local new luxury brands: a perspective of design driven innovation -- Chapter 5. Communication methods of chinese local new luxury brands: a perspective of digital media communication -- Chapter 6. Case studies -- Chapter 7. Conclusion and prospect -- Appendix -- Bibliography.
2. Kurzbeschreibung
This book focuses on the development and trends of Chinese local luxury industry in the digital era, which brings a new round of manufacturing transformation and upgrading, as well as development opportunities. It reveals the connotation and mechanism of the new local luxury brands in China step by step by answering the questions of "what, why and how". Through the analysis of 200 + questionnaires by SPSS statistical tools and case study, the book concludes the internal mechanism and theoretical support for China to cultivate new local luxury brands. It presents an overview on the current China's local luxury industry.
SWB-Titel-Idn
1759333603
Signatur
Springer E-Book
Bemerkungen
Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse
$uhttps://doi.org/10.1007/978-981-16-2145-1
Internetseite / Link
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