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Chinese Local New Luxury Brands in a Digitally Empowered Era: Cultivation, Transformation and Upgrading

Chinese Local New Luxury Brands in a Digitally Empowered Era: Cultivation, Transformation and Upgrading
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 1757710213 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Lai, Hongbo: Chinese local new luxury brands in a digitally empowered era
ISBN 978-981-16-2144-4
978-981-16-2146-8
978-981-16-2147-5
Name Lai, Hongbo ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L Chinese Local New Luxury Brands in a Digitally Empowered Era
Zusatz zum Titel Cultivation, Transformation and Upgrading
Auflage 1st ed. 2021.
Verlagsort Singapore
Singapore
Verlag Springer Singapore
Imprint: Springer
Erscheinungsjahr 2021
2021
2021
Umfang 1 Online-Ressource(XVIII, 153 p. 46 illus., 26 illus. in color.)
Reihe Springer eBook Collection
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-981-16-2144-4
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-981-16-2146-8
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-981-16-2147-5
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Lai, Hongbo: Chinese local new luxury brands in a digitally empowered era
ISBN ISBN 978-981-16-2145-1
Klassifikation KJK
BUS035000
338.7095
Kurzbeschreibung Chapter 1. Introduction -- Chapter 2. Conceptual framework -- Chapter 3. Connotation and mechanism -- Chapter 4. Cultivation methods of chinese local new luxury brands: a perspective of design driven innovation -- Chapter 5. Communication methods of chinese local new luxury brands: a perspective of digital media communication -- Chapter 6. Case studies -- Chapter 7. Conclusion and prospect -- Appendix -- Bibliography.
2. Kurzbeschreibung This book focuses on the development and trends of Chinese local luxury industry in the digital era, which brings a new round of manufacturing transformation and upgrading, as well as development opportunities. It reveals the connotation and mechanism of the new local luxury brands in China step by step by answering the questions of "what, why and how". Through the analysis of 200 + questionnaires by SPSS statistical tools and case study, the book concludes the internal mechanism and theoretical support for China to cultivate new local luxury brands. It presents an overview on the current China's local luxury industry.
SWB-Titel-Idn 1759333603
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-981-16-2145-1
Internetseite / Link Resolving-System
Kataloginformation500314286 Datensatzanfang . Kataloginformation500314286 Seitenanfang .
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