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Katalogdatenanzeige

Advances in Design, Music and Arts: 7th Meeting of Research in Music, Arts and Design, EIMAD 2020, May 14–15, 2020

Advances in Design, Music and Arts: 7th Meeting of Research in Music, Arts and Design, EIMAD 2020, May 14–15, 2020
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
ISBN 978-3-030-55699-0
978-3-030-55701-0
978-3-030-55702-7
Name Raposo, Daniel ¬[HerausgeberIn]¬
Neves, João ¬[HerausgeberIn]¬
Name ANZEIGE DER KETTE Neves, João ¬[HerausgeberIn]¬
Name Silva, José. ¬[HerausgeberIn]¬
Correia Castilho, Luísa ¬[HerausgeberIn]¬
Dias, Rui ¬[HerausgeberIn]¬
T I T E L Advances in Design, Music and Arts
Zusatz zum Titel 7th Meeting of Research in Music, Arts and Design, EIMAD 2020, May 14–15, 2020
Auflage 1st ed. 2021.
Verlagsort Cham
Cham
Verlag Springer International Publishing
Imprint: Springer
Erscheinungsjahr 2021
2021
2021
Umfang 1 Online-Ressource(XIX, 698 p. 273 illus., 203 illus. in color.)
Reihe Springer Series in Design and Innovation ; 9
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-55699-0
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-55701-0
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-55702-7
ISBN ISBN 978-3-030-55700-3
Klassifikation AK
ARC004000
745.2
Kurzbeschreibung Creative graphic thinking and contemporary graphic representation -- Design for non-designers (D4ND) -- Codesigners of Classroom 52: a case study for codesign in active citizenship -- Articulating design-led active pedagogy towards craft heritage preservation in Portugal -- Graphic expression and semantic analyze on brand mark creation -- Research Project Management in Communication Design: Design Methodology Applied to Communication Design Research -- An impact-centred tool for developing design students’ capacity for sustainable transformation -- Education in a Technology-Shaped World: Which Learning Model Helps Preparing for the Knowledge-Based Societies -- Learning to communicate. Notes on the technological empowerment of communication design -- Printing laboratories practices: The i.E. Magazine case study.
2. Kurzbeschreibung This book presents the outcomes of recent endeavors that will contribute to significant advances in the areas of communication design, fashion design, interior design and product design, music and musicology, as well as overlapping areas. Gathering the proceedings of the 7th EIMAD conference, held on May 14–15, 2020, and organized by the School of Applied Arts, Campus da Talagueira, in Castelo Branco, Portugal, it proposes new theoretical perspectives and practical research directions in design and music, while also discussing teaching practices and some areas of intersection. It addresses strategies for communication and culture in a global, digital world, that take into account key individual and societal needs. .
SWB-Titel-Idn 1734637196
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-030-55700-3
Internetseite / Link Resolving-System
Kataloginformation500311595 Datensatzanfang . Kataloginformation500311595 Seitenanfang .
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