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¬The¬ Cultural Influence on Mass Customization

¬The¬ Cultural Influence on Mass Customization
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 1700931830 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Wabia, Carolin: ¬The¬ cultural influence on mass customization
ISBN 978-3-658-31014-1
978-3-658-31016-5
Name Wabia, Carolin ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L ¬The¬ Cultural Influence on Mass Customization
Auflage 1st ed. 2020.
Verlagsort Wiesbaden
Wiesbaden
Verlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Imprint: Springer Gabler
Erscheinungsjahr 2020
2020
2020
Umfang 1 Online-Ressource(XVII, 218 p. 1 illus.)
Reihe Springer eBook Collection
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-658-31014-1
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-658-31016-5
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Wabia, Carolin: ¬The¬ cultural influence on mass customization
ISBN ISBN 978-3-658-31015-8
Klassifikation KJ
BUS042000
650
QP 624
Kurzbeschreibung Theoretical Background on Mass Customization Research -- Fundamentals of Culture Research -- Cultural Influence on Consumer Behavior Under Mass Customization -- Cultural‐bound Interest in Mass Customization – survey -- Cultural‐Bound Actions in Mass Customization – experiment. .
2. Kurzbeschreibung This thesis empirically proofs a cultural influence on mass customization ‐ the personalization of mass products towards individual tastes - a topic of increasing importance in today’s international markets. Based on quantitative research, the author observes differences in preferences among German and Chinese participants for varying product groups and mass customization stages. Contrasts in willingness‐to‐pay for mass‐customized goods are explored and the investigated cultural influence is attributed to specific cultural dimensions.
1. Schlagwortkette China
Deutschland
Produktentwicklung
Mass Customization
Kulturelle Identität
Marktforschung
ANZEIGE DER KETTE China -- Deutschland -- Produktentwicklung -- Mass Customization -- Kulturelle Identität -- Marktforschung
2. Schlagwortkette Verbraucherverhalten
Kundenmanagement
ANZEIGE DER KETTE Verbraucherverhalten -- Kundenmanagement
SWB-Titel-Idn 1728472342
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-658-31015-8
Internetseite / Link Resolving-System
Kataloginformation500307422 Datensatzanfang . Kataloginformation500307422 Seitenanfang .
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