Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

Change Leadership in Emerging Markets: The Ten Enablers Model

Change Leadership in Emerging Markets: The Ten Enablers Model
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 1771622008 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Scheepers, Caren Brenda: Change leadership in emerging markets
1726784533 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Scheepers, Caren Brenda: Change leadership in emerging markets
ISBN 978-3-030-40845-9
978-3-030-40847-3
978-3-030-40848-0
Name Scheepers, Caren Brenda ¬[VerfasserIn]¬
Swart, Sonja ¬[VerfasserIn]¬
Name ANZEIGE DER KETTE Swart, Sonja ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L Change Leadership in Emerging Markets
Zusatz zum Titel The Ten Enablers Model
Auflage 1st ed. 2020.
Verlagsort Cham
Cham
Verlag Springer International Publishing
Imprint: Springer
Erscheinungsjahr 2020
2020
2020
Umfang 1 Online-Ressource (XXVII, 346 p. 226 illus., 6 illus. in color.)
Reihe Future of Business and Finance
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-40845-9
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-40847-3
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-40848-0
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Scheepers, Caren Brenda: Change leadership in emerging markets
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Scheepers, Caren Brenda: Change leadership in emerging markets
ISBN ISBN 978-3-030-40846-6
Klassifikation KJC
BUS041000
658.4092
QP 340
Kurzbeschreibung Theoretical Background: Orientation to Change Leadership -- Leadership of Change -- Introduction to Neuroscience and Change -- Practical Application: The Ten Enablers Model -- First Enabler - Ethos -- Second Enabler - Ego Mastery -- Third Enabler - Explore -- Fourth Enabler - Eureka Moments -- Fifth Enabler - Envision -- Sixth Enabler - Engage -- Seventh Enabler - Embark -- Eighth Enabler - Execute -- Ninth Enabler - Evaluate -- Tenth Enabler - Exit -- Conclusion and Future Research.
2. Kurzbeschreibung Based on neuroscience research, this book presents and demonstrates a 'Ten Enablers' model as a framework to help change leaders successfully lead and manage change. It focuses on the execution of change processes within volatile and challenging emerging markets with high growth potential. The book first presents the organizational development and change research on which the model is based, and discusses the basic neuroscience principles. It then introduces a systematic model of the ten enablers, taking readers through the process of change, from considering the ethos prior to embarking on it, including engagement of stakeholders, up to the final phase, where change leaders exit the process or the organization. It highlights this circular process through several step-by-step illustrations, supported by examples from emerging markets. Further, it includes neuroscience research and principles to help leaders understand and manage change in themselves and others. This well-researched and practical book is a valuable resource for students and professionals alike.
SWB-Titel-Idn 1728469538
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-030-40846-6
Internetseite / Link Resolving-System
Kataloginformation500307349 Datensatzanfang . Kataloginformation500307349 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche