Vorliegende Sprache |
eng |
Hinweise auf parallele Ausgaben |
1680665456 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Hollensen, Svend: Global marketing |
ISBN |
978-1-292-25180-6 |
Name |
Hollensen, Svend ¬[VerfasserIn]¬ |
T I T E L |
Global marketing |
Auflage |
8th edition |
Verlagsort |
Harlow, England ; London ; New York ; Boston ; San Francisco ; Toronto ; Sydney ; Dubai ; Singapore ; Hong Kong ; Tokyo ; Seoul ; Taipei ; New Delhi ; Cape Town ; São Paulo ; Mexico City ; Madrid ; Amsterdam ; Munich ; Paris ; Milan |
Verlag |
Pearson |
Erscheinungsjahr |
2020 |
2020 |
Umfang |
1 Online-Ressource (xlviii, 758 Seiten) : Illustrationen, Diagramme, Karten |
Notiz / Fußnoten |
Includes bibliographical references and index |
Titelhinweis |
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Hollensen, Svend: Global marketing |
ISBN |
ISBN 978-1-292-25183-7 PDF |
ISBN 978-1-292-25182-0 ePub |
Klassifikation |
658.8/4 |
HF1416 |
QP 680 |
Kurzbeschreibung |
"Globalization is the growing interdependence of national economies - involving primarily customers, producers, suppliers and governments in different markets. Global marketing therefore reflects the trend of firms selling and distributing products and services in many countries around the world"-- |
1. Schlagwortkette |
Internationales Marketing |
ANZEIGE DER KETTE |
Internationales Marketing |
2. Schlagwortkette |
Internationales Marketing |
Fallstudiensammlung |
ANZEIGE DER KETTE |
Internationales Marketing -- Fallstudiensammlung |
SWB-Titel-Idn |
1693620456 |
Signatur |
E-Book ProQuest |
Bemerkungen |
Elektronischer Volltext - Campuslizenz |
Elektronische Adresse |
$uhttps://ebookcentral.proquest.com/lib/fhzwickau/detail.action?docID=5994946 |
Internetseite / Link |
Aggregator |