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¬The¬ New Economy of the Product Life Cycle: Innovation and Design in the Digital Era

¬The¬ New Economy of the Product Life Cycle: Innovation and Design in the Digital Era
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 1689090030 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Tyulin, Andrey: ¬The¬ new economy of the product life cycle
ISBN 978-3-030-37813-4
978-3-030-37815-8
978-3-030-37816-5
Name Tyulin, Andrey ¬[VerfasserIn]¬
Chursin, Alexander ¬[VerfasserIn]¬
Name ANZEIGE DER KETTE Chursin, Alexander ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L ¬The¬ New Economy of the Product Life Cycle
Zusatz zum Titel Innovation and Design in the Digital Era
Auflage 1st ed. 2020.
Verlagsort Cham
Cham
Verlag Springer International Publishing
Imprint: Springer
Erscheinungsjahr 2020
2020
2020
Umfang 1 Online-Ressource(XI, 400 p. 171 illus., 13 illus. in color.)
Reihe Springer eBook Collection
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-37813-4
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-37815-8
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-37816-5
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Tyulin, Andrey: ¬The¬ new economy of the product life cycle
ISBN ISBN 978-3-030-37814-1
Klassifikation KJMV6
BUS087000
658.514
Kurzbeschreibung Chapter 1: The fundamentals of product lifecycle economics -- Chapter 2: Rapid development of an organization -- Chapter 3: Personification of needs as a landmark for creating future goods -- Chapter 4: Evaluation of an organization’s ability to tailoring production to set parameters -- Chapter 5: A product’s image as a basis of its competitiveness -- Chapter 6: Economic aspects of developing science-intensive products -- Chapter 7: Preproduction of advanced products with high technical and economic charactyeristics -- Chapter 8: Modern manufacturing process management methods -- Chapter 9: Product lifecycle management -- Chapter 10: Rapid development of an organization on the basis of product lifecycle management -- Chapter 11: Conclusions.
2. Kurzbeschreibung This book presents the theory and practice of product lifecycle management, chiefly focusing on modern approaches suitable for digitalized enterprises. In addition to describing adaptive methods for advanced product creation using big data analytics, it presents economic and mathematical models for managing product lifecycles based on the application of recent methods (e.g. digital design and automated intelligent systems) to control pre-production and production processes. Given its scope, the book appeals to researchers, economic analysts and entrepreneurs alike.
SWB-Titel-Idn 169405098X
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-030-37814-1
Internetseite / Link Resolving-System
Siehe auch Cover
Kataloginformation500304325 Datensatzanfang . Kataloginformation500304325 Seitenanfang .
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