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¬The¬ Creation of the Extraordinary: Perspectives on Luxury

¬The¬ Creation of the Extraordinary: Perspectives on Luxury
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 1690423692 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Gurzki, Hannes, 1985 - : ¬The¬ creation of the extraordinary
ISBN 978-3-658-29537-0
978-3-658-29539-4
Name Gurzki, Hannes ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L ¬The¬ Creation of the Extraordinary
Zusatz zum Titel Perspectives on Luxury
Auflage 1st ed. 2020.
Verlagsort Wiesbaden
Wiesbaden
Verlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Imprint: Springer Gabler
Erscheinungsjahr 2020
2020
2020
Umfang 1 Online-Ressource(XVII, 246 p. 1 illus.)
Reihe Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-658-29537-0
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-658-29539-4
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Gurzki, Hannes, 1985 - : ¬The¬ creation of the extraordinary
ISBN ISBN 978-3-658-29538-7
Klassifikation KJS
BUS043000
658.8
Kurzbeschreibung The State of Luxury Research: A Bibliometric Citation Analysis -- Perspectives on Luxury: An Integrative Model -- Decoding Luxury Brand Communications -- Implications for Luxury Brand Management. .
2. Kurzbeschreibung Luxury is as old as humankind and has sparked multiple debates throughout of history. In today’s consumer society, luxury brands have become aspirational symbols. Yet, to date, a comprehensive overview of the different perspectives that have shaped the discourses about luxury is missing. Hannes Gurzki provides a broad overview of luxury research, highlights and details important perspectives on luxury, and derives practical guidelines for managers based on research. Thereby the author combines insights from different disciplines, such as philosophy, sociology, psychology, anthropology, cultural studies, economics or management, to broaden and deepen our understanding of luxury and its creation principles. Contents The State of Luxury Research: A Bibliometric Citation Analysis Perspectives on Luxury: An Integrative Model Decoding Luxury Brand Communications Implications for Luxury Brand Management Target Groups Researchers and students of marketing, communications, brand and luxury management Experts of the luxury industry, creative industries, media, consumer goods, and retail The Author Dr. Hannes Gurzki is program director at the European School of Management and Technology in Berlin. He has been working as a strategy consultant for several years. He completed his dissertation with Univ.-Prof. Dr. David M. Woisetschläger at the Institute for Automotive Management and Industrial Production (AIP), Chair of Services Management, at the Technical University Braunschweig.
1. Schlagwortkette Luxusgut
Markenpolitik
Kommunikationsstrategie
ANZEIGE DER KETTE Luxusgut -- Markenpolitik -- Kommunikationsstrategie
SWB-Titel-Idn 1691530263
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-658-29538-7
Internetseite / Link Resolving-System
Siehe auch Cover
Kataloginformation500303997 Datensatzanfang . Kataloginformation500303997 Seitenanfang .
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