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Perceived Brand Localness: An Empirical Study of the German Fashion Market

Perceived Brand Localness: An Empirical Study of the German Fashion Market
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 1681839636 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Igelbrink, Jörg: Perceived brand localness
ISBN 978-3-658-28766-5
Name Igelbrink, Jörg ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L Perceived Brand Localness
Zusatz zum Titel An Empirical Study of the German Fashion Market
Auflage 1st ed. 2020
Verlagsort Wiesbaden
Verlag Springer Gabler
Erscheinungsjahr 2020
2020
Umfang 1 Online-Ressource (XXI, 320 p. 45 illus)
Reihe Business Analytics
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-658-28766-5
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Igelbrink, Jörg: Perceived brand localness
ISBN ISBN 978-3-658-28767-2
Klassifikation KJSC
KJS
BUS043000
658.827
HF5415.1255
Kurzbeschreibung Brand Perception -- Fashion Influencer in the Context of Social Media -- Positioning of Local Fashion Brands -- New Typology: Consumers Purchase Motivation
2. Kurzbeschreibung Jörg Igelbrink’s study provides the disclosure of a comprehensive explanation approach of the consumers purchase motivation and attitude towards local fashion brands. The structure equation model reveals six direct impacts on the consumers LFB attitude. The author’s findings identify a new consumer typology presenting a model of four positive consumer-attitude-types such as the influencing Realign Performance Advocates. In the research field of consumer behaviour the new consumer typology illustrates both the consumer purchase motivation and derived local fashion brand positioning. Contents Brand Perception Fashion Influencer in the Context of Social Media Positioning of Local Fashion Brands New Typology: Consumers Purchase Motivation Target Groups Scholars and students of marketing and brand management Specialists in fashion and lifestyle branding, consultants in the field of BI and Social Media Analytics The Author Dr. Jörg Igelbrink is a professor of brand management at the Brand University of Applied Science in Hamburg. He is responsible for the lectures of brand management, advertising psychology, marketing and innovation management. He has worked as a brand manager at market-leading sportswear companies and prestigious ad agencies for about 20 years. In 2019, he completed his dissertation at the University of the West of Scotland in co-operation with the Hamburg University of Applied Sciences. He founded the Coaching Agency for Brand Building in Hamburg
1. Schlagwortkette Deutschland
Bekleidungsmarkt
Verbraucherverhalten
Kundentyp
ANZEIGE DER KETTE Deutschland -- Bekleidungsmarkt -- Verbraucherverhalten -- Kundentyp
SWB-Titel-Idn 1684974208
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-658-28767-2
Internetseite / Link Resolving-System
Kataloginformation500301714 Datensatzanfang . Kataloginformation500301714 Seitenanfang .
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