Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
PageMenu
-
Hauptmenü
-
Suchmenü
Einfache Suche
.
Erweiterte Suche
.
Zeitschriften-Suche
.
Suchergebnisse verfeinern
.
Neuerwerbungsliste nach Gruppen
.
Sortierreihenfolge
.
Benutzerdienste
Nutzeranmeldung
.
Mein Konto
.
Erwerbungsvorschlag
.
Fernleihe
.
Vormerkung
.
Verlängerung
.
Weitere Recherchemöglichkeiten
Datenbankinfosystem (DBIS)
.
Karlsruher virtueller Katalog (KVK)
.
Regensburger Systematik (RVK)
.
Elektronische Zeitschriften (EZB)
.
Zeitschriftendatenbank (ZDB)
.
Sitzung beenden
Katalog verlassen
.
Homepage WHZ
.
Hochschulbibliothek
.
© LIBERO v6.4.1sp240211
Page content
Sie befinden sich hier
:
Katalogdatenanzeige
Katalogdatenanzeige
Fashion and Film: Moving Images and Consumer Behavior
.
Bookmark für diesen Satz setzen
Katalogdatensatz500300641
.
.
LibraryThing
.
Kataloginformation
Katalogdatensatz500300641
.
Kataloginformation
Feldname
Details
Vorliegende Sprache
eng
Hinweise auf parallele Ausgaben
1678631647 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Fashion and film
ISBN
978-981-13-9541-3
Name
Bug, Peter ¬[HerausgeberIn]¬
T I T E L
Fashion and Film
Zusatz zum Titel
Moving Images and Consumer Behavior
Auflage
1st ed. 2020
Verlagsort
Singapore
Verlag
Springer
Erscheinungsjahr
2020
2020
Umfang
1 Online-Ressource (XVI, 301 p. 131 illus., 29 illus. in color)
Reihe
Springer Series in Fashion Business
Titelhinweis
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Fashion and film
ISBN
ISBN 978-981-13-9542-0
Klassifikation
KJS
KJSM
KJS
BUS043000
658.8
HF5410-5417.5
Kurzbeschreibung
1. An Introductory Viewpoint to Fashion and Film -- 2. Cinema Films Influencing Fashion -- 3. Fashion and fashion advertisement in TV – Study Germany -- 4. Fashion Product Placement in International TV Series -- 5. YouTube Fashion Videos -- 6. Instagram Fashion Videos -- 7. Self-referencing Fashion Brand Films -- 8. Music Videos and Fashion Business– Hip-hop study -- 9. Fashion Show Films -- 10. Event Films Influencing Fashion -- 11. Product Presentation with Moving Images in Fashion E-Commerce -- 12. Product Presentation with Moving Images in Fashion E-Commerce -- 13. Analysis of motion pictures in fashion stores in Stuttgart -- 14. The Future of Fashion Films in Augmented Reality and Virtual Reality
2. Kurzbeschreibung
This book aims to explore various aspects of the use of moving images in fashion retail and fashion apparel companies in-store or online. The use of moving images is growing in numbers and in relevance for consumers. Films can be used in various forms by fashion businesses in traditional media like cinema or TV and in modern forms like in social media or moving images in high street stores. The book provides a data-oriented analysis of the state-of-the-art with certain future outlooks. Additional areas of covering fashion in moving images, such as ‘fashion company identity films’ or ‘fashion and music videos’ are covered in order to get a more complete analysis from a consumer influenced perspective. Peter Bug is a professor of Fashion Marketing at Reutlingen University in Germany since 2000 and founding dean of the B.Sc. program International Fashion Retail since 2010. 2005 he lectured the Marketing and Marketing Research courses as full professor for one semester at the College of Business at Valparaiso University, IN, USA. Before his university time he worked as sales forecasting consultant for numerous mainly European-based fashion and textiles companies like adidas France and adidas Headquarters, Germany. He gained additional consultancy and teaching experience outside Europe in USA, China, Peru, and Morocco
1. Schlagwortkette
Mode
Film
Filmwerbung
ANZEIGE DER KETTE
Mode -- Film -- Filmwerbung
SWB-Titel-Idn
1678684147
Signatur
Springer E-Book
Bemerkungen
Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse
$uhttps://doi.org/10.1007/978-981-13-9542-0
Internetseite / Link
Resolving-System
.
ISBD-Anzeige
Katalogdatensatz500300641
.
Kategorien-Anzeige
Katalogdatensatz500300641
.
Verwandte Werke
Katalogdatensatz500300641
.
Titel zur Titelsammlung hinzufügen
Katalogdatensatz500300641
.
Kataloginformation500300641
Datensatzanfang
.
Kataloginformation500300641
Seitenanfang
.
Titel vormerken
Katalogdatensatz500300641
Vollanzeige Katalogdaten
Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.
Im Bereich
Kataloginformation
werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.
Der Bereich
Exemplarinformationen
enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche
Suche nach