Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

Which Customers Pay? Predicting Value Pre and Post Sales

Which Customers Pay? Predicting Value Pre and Post Sales
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 1677885041 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Beirau, David: Which customers pay?
ISBN 978-3-658-28136-6
Name Beirau, David ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L Which Customers Pay?
Zusatz zum Titel Predicting Value Pre and Post Sales
Auflage 1st ed. 2020
Verlagsort Wiesbaden
Verlag Springer Gabler
Erscheinungsjahr 2020
2020
Umfang 1 Online-Ressource (XVII, 191 p. 33 illus)
Reihe Kundenmanagement & Electronic Commerce
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-658-28136-6
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Beirau, David: Which customers pay?
ISBN ISBN 978-3-658-28137-3
Klassifikation KJS
KJS
BUS058000
658.81
HF5438.4
Kurzbeschreibung Customer Relationship Management -- Organizational Buying -- Relationship Value -- Reasoning of Customers to Provide Value -- Study 1: Opportunity Management -- Study 2: Value Management -- Limitations and Managerial Implications
2. Kurzbeschreibung The main goal of this book is explaining which customers create value for suppliers and thereby realizes a better understanding of how suppliers can improve their revenue for value proposition and value creation in industrial markets. Two studies examine customer characteristics which moderate the relationship between supplier behavior and sales performance. The results support companies to identify and target customer contact persons and companies who show higher potential to create future value to the supplier and, therefore, should be approached and maintained. Contents Customer Relationship Management Organizational Buying Relationship Value Reasoning of Customers to Provide Value Study 1: Opportunity Management Study 2: Value Management Limitations and Managerial Implications Target Groups Researchers in the field of customer relationship management, sales management, and marketing management Sales manager, marketing manager, and sales representatives The Author David Beirau works as a sales specialist for a global distributor and manufacturer of laboratory products
1. Schlagwortkette Kundenmanagement
Kundenwert
Wertschöpfung
ANZEIGE DER KETTE Kundenmanagement -- Kundenwert -- Wertschöpfung
2. Schlagwortkette Kundenmanagement
ANZEIGE DER KETTE Kundenmanagement
SWB-Titel-Idn 1678683035
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-658-28137-3
Internetseite / Link Resolving-System
Kataloginformation500300630 Datensatzanfang . Kataloginformation500300630 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche