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Which Customers Pay? Predicting Value Pre and Post Sales
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Kataloginformation
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Kataloginformation
Feldname
Details
Vorliegende Sprache
eng
Hinweise auf parallele Ausgaben
1677885041 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Beirau, David: Which customers pay?
ISBN
978-3-658-28136-6
Name
Beirau, David ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L
Which Customers Pay?
Zusatz zum Titel
Predicting Value Pre and Post Sales
Auflage
1st ed. 2020
Verlagsort
Wiesbaden
Verlag
Springer Gabler
Erscheinungsjahr
2020
2020
Umfang
1 Online-Ressource (XVII, 191 p. 33 illus)
Reihe
Kundenmanagement & Electronic Commerce
Titelhinweis
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-658-28136-6
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Beirau, David: Which customers pay?
ISBN
ISBN 978-3-658-28137-3
Klassifikation
KJS
KJS
BUS058000
658.81
HF5438.4
Kurzbeschreibung
Customer Relationship Management -- Organizational Buying -- Relationship Value -- Reasoning of Customers to Provide Value -- Study 1: Opportunity Management -- Study 2: Value Management -- Limitations and Managerial Implications
2. Kurzbeschreibung
The main goal of this book is explaining which customers create value for suppliers and thereby realizes a better understanding of how suppliers can improve their revenue for value proposition and value creation in industrial markets. Two studies examine customer characteristics which moderate the relationship between supplier behavior and sales performance. The results support companies to identify and target customer contact persons and companies who show higher potential to create future value to the supplier and, therefore, should be approached and maintained. Contents Customer Relationship Management Organizational Buying Relationship Value Reasoning of Customers to Provide Value Study 1: Opportunity Management Study 2: Value Management Limitations and Managerial Implications Target Groups Researchers in the field of customer relationship management, sales management, and marketing management Sales manager, marketing manager, and sales representatives The Author David Beirau works as a sales specialist for a global distributor and manufacturer of laboratory products
1. Schlagwortkette
Kundenmanagement
Kundenwert
Wertschöpfung
ANZEIGE DER KETTE
Kundenmanagement -- Kundenwert -- Wertschöpfung
2. Schlagwortkette
Kundenmanagement
ANZEIGE DER KETTE
Kundenmanagement
SWB-Titel-Idn
1678683035
Signatur
Springer E-Book
Bemerkungen
Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse
$uhttps://doi.org/10.1007/978-3-658-28137-3
Internetseite / Link
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