Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

Teacher evaluation in music: a guide for music teachers in the U.S.

Teacher evaluation in music: a guide for music teachers in the U.S.
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 1023521881 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Bernard, Cara Faith: Teacher evaluation in music
ISBN 978-0-19-086709-6
978-0-19-086710-2
978-0-19-086709-6
Name Bernard, Cara ¬[VerfasserIn]¬
Abramo, Joseph Michael ¬[VerfasserIn]¬
ANZEIGE DER KETTE Abramo, Joseph Michael ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L Teacher evaluation in music
Zusatz zum Titel a guide for music teachers in the U.S.
Verlagsort Oxford
Verlag Oxford University Press
Erscheinungsjahr 2019
2019
Umfang 1 Online-Ressource (xii, 215 Seiten)
Reihe Oxford scholarship online
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Bernard, Cara Faith: Teacher evaluation in music
ISBN ISBN 978-0-19-093314-2
ISBN 978-0-19-086711-9
Klassifikation 780.71
LR 57070
Kurzbeschreibung Facing an “age of accountability,” teachers are subject to increasing evaluation and scrutiny from school administrators, politicians, and the public. This book provides music teachers with strategies to help them thrive in teacher evaluation amid this increased scrutiny. Embedded in educational research and theory and explained using real-world teaching situations, this book helps music teachers find balance between advocating for themselves and remaining open to feedback. The introduction provides background on teacher evaluation systems, including commonly found components and requirements. Chapter 1 details a brief history of teacher evaluation policies and laws in the United States. Chapter 2 provides a framework to help music teachers successfully use teacher evaluation to spark professional growth. Chapters 3 through 6 delve into four key areas that music teachers often struggle with in order to prepare them for observations and discussions with evaluators and improve practice: questioning strategies, differentiation, literacy, and assessment. At the end of each of these chapters are sample lesson plans that demonstrate ways to implement these pedagogical strategies in music classrooms. The final chapter discusses how to talk to evaluators. It explores how music teachers might inform evaluators about the unique challenges and strategies in music education while also remaining open to feedback. It discusses how to talk to both music and non-music evaluators, including those who are poor communicators and those who might not provide sound advice on teaching. Finally, the postlude reminds readers of the importance of approaching teacher evaluation as a means for reflection and professional growth.
2. Kurzbeschreibung Cover -- Teacher Evaluation in Music -- Copyright -- Contents -- Foreword by Susan Wharton Conkling -- Acknowledgments -- Introduction: Teacher Evaluation and Music Teachers -- 1. Teacher Evaluation: History, Policy, and Practice -- 2. Developing a Mindset to Succeed in Teacher Evaluation Systems -- 3. Questioning Strategies -- 4. Differentiation -- 5. Literacy -- 6. Assessment -- 7. Talking to Evaluators -- Postlude -- References -- Index
1. Schlagwortkette Musiklehrer
Musiklehrerin
Evaluation
ANZEIGE DER KETTE Musiklehrer -- Musiklehrerin -- Evaluation
SWB-Titel-Idn 517900084
Signatur E-Book Oxford
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1093/oso/9780190867096.001.0001
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Resolving-System
Siehe auch Inhaltsverzeichnis
Kataloginformation500298422 Datensatzanfang . Kataloginformation500298422 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche