Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
PageMenu
-
Hauptmenü
-
Suchmenü
Einfache Suche
.
Erweiterte Suche
.
Zeitschriften-Suche
.
Suchergebnisse verfeinern
.
Neuerwerbungsliste nach Gruppen
.
Sortierreihenfolge
.
Benutzerdienste
Nutzeranmeldung
.
Mein Konto
.
Erwerbungsvorschlag
.
Fernleihe
.
Vormerkung
.
Verlängerung
.
Weitere Recherchemöglichkeiten
Datenbankinfosystem (DBIS)
.
Karlsruher virtueller Katalog (KVK)
.
Regensburger Systematik (RVK)
.
Elektronische Zeitschriften (EZB)
.
Zeitschriftendatenbank (ZDB)
.
Sitzung beenden
Katalog verlassen
.
Homepage WHZ
.
Hochschulbibliothek
.
© LIBERO v6.4.1sp240211
Page content
Sie befinden sich hier
:
Katalogdatenanzeige
Katalogdatenanzeige
Teacher evaluation in music: a guide for music teachers in the U.S.
.
Bookmark für diesen Satz setzen
Katalogdatensatz500298422
.
.
Wikipedia-Verfasserlink
.
.
LibraryThing
.
Kataloginformation
Katalogdatensatz500298422
.
Kataloginformation
Feldname
Details
Vorliegende Sprache
eng
Hinweise auf parallele Ausgaben
1023521881 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Bernard, Cara Faith: Teacher evaluation in music
ISBN
978-0-19-086709-6
978-0-19-086710-2
978-0-19-086709-6
Name
Bernard, Cara ¬[VerfasserIn]¬
Abramo, Joseph Michael ¬[VerfasserIn]¬
ANZEIGE DER KETTE
Abramo, Joseph Michael ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L
Teacher evaluation in music
Zusatz zum Titel
a guide for music teachers in the U.S.
Verlagsort
Oxford
Verlag
Oxford University Press
Erscheinungsjahr
2019
2019
Umfang
1 Online-Ressource (xii, 215 Seiten)
Reihe
Oxford scholarship online
Titelhinweis
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Bernard, Cara Faith: Teacher evaluation in music
ISBN
ISBN 978-0-19-093314-2
ISBN 978-0-19-086711-9
Klassifikation
780.71
LR 57070
Kurzbeschreibung
Facing an “age of accountability,” teachers are subject to increasing evaluation and scrutiny from school administrators, politicians, and the public. This book provides music teachers with strategies to help them thrive in teacher evaluation amid this increased scrutiny. Embedded in educational research and theory and explained using real-world teaching situations, this book helps music teachers find balance between advocating for themselves and remaining open to feedback. The introduction provides background on teacher evaluation systems, including commonly found components and requirements. Chapter 1 details a brief history of teacher evaluation policies and laws in the United States. Chapter 2 provides a framework to help music teachers successfully use teacher evaluation to spark professional growth. Chapters 3 through 6 delve into four key areas that music teachers often struggle with in order to prepare them for observations and discussions with evaluators and improve practice: questioning strategies, differentiation, literacy, and assessment. At the end of each of these chapters are sample lesson plans that demonstrate ways to implement these pedagogical strategies in music classrooms. The final chapter discusses how to talk to evaluators. It explores how music teachers might inform evaluators about the unique challenges and strategies in music education while also remaining open to feedback. It discusses how to talk to both music and non-music evaluators, including those who are poor communicators and those who might not provide sound advice on teaching. Finally, the postlude reminds readers of the importance of approaching teacher evaluation as a means for reflection and professional growth.
2. Kurzbeschreibung
Cover -- Teacher Evaluation in Music -- Copyright -- Contents -- Foreword by Susan Wharton Conkling -- Acknowledgments -- Introduction: Teacher Evaluation and Music Teachers -- 1. Teacher Evaluation: History, Policy, and Practice -- 2. Developing a Mindset to Succeed in Teacher Evaluation Systems -- 3. Questioning Strategies -- 4. Differentiation -- 5. Literacy -- 6. Assessment -- 7. Talking to Evaluators -- Postlude -- References -- Index
1. Schlagwortkette
Musiklehrer
Musiklehrerin
Evaluation
ANZEIGE DER KETTE
Musiklehrer -- Musiklehrerin -- Evaluation
SWB-Titel-Idn
517900084
Signatur
E-Book Oxford
Bemerkungen
Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse
$uhttps://doi.org/10.1093/oso/9780190867096.001.0001
Internetseite / Link
Volltext
Siehe auch
Resolving-System
Siehe auch
Inhaltsverzeichnis
.
ISBD-Anzeige
Katalogdatensatz500298422
.
Kategorien-Anzeige
Katalogdatensatz500298422
.
Verwandte Werke
Katalogdatensatz500298422
.
Titel zur Titelsammlung hinzufügen
Katalogdatensatz500298422
.
Kataloginformation500298422
Datensatzanfang
.
Kataloginformation500298422
Seitenanfang
.
Titel vormerken
Katalogdatensatz500298422
Vollanzeige Katalogdaten
Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.
Im Bereich
Kataloginformation
werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.
Der Bereich
Exemplarinformationen
enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche
Suche nach