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¬The¬ Client-Consultant Relationship in Professional Business Service Firms

¬The¬ Client-Consultant Relationship in Professional Business Service Firms
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
ISBN 978-3-658-24375-3
978-3-658-24375-3
978-3-658-24377-7
Name Nikolova, Natalia ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L ¬The¬ Client-Consultant Relationship in Professional Business Service Firms
Auflage Reprint 2019
Verlagsort Wiesbaden
Verlag Springer Gabler
Erscheinungsjahr [2019]
2019
Umfang Online-Ressource (XVI, 318 p. 1 illus, online resource)
Reihe Edition KWV
Notiz / Fußnoten Bis 2018 erschien der Titel im Kölner Wissenschaftsverlag, Köln
Hochschulschriftenvermerk $bDissertation$cUniversität zu Köln$d2006
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-658-24375-3
Erscheint auch als (Printed edition)ISBN: 978-3-658-24377-7
ISBN ISBN 978-3-658-24376-0
ISBN 978-3-658-24376-0
Klassifikation KNS
BUS070080
KNS
338.4
HD9980-9990
QP 330
Kurzbeschreibung The interaction between clients and consultants during consulting projects is essential for their success and therefore for the long-term survival of consulting companies. The aim of this book is to further advance our understanding of the nature of client-consultant relationships. Building upon a critical discussion of the contributions and shortcoming of existing research, Natalia Nikolova proposes an innovative conceptual model, which provides a critical yet constructive platform for the development of a more differentiated view of professional work. The framework concentrates on the cultural and political relations between clients and consultants during service production. It represents a prolific platform for further research and provides practitioners with an increased awareness of hitherto under-explored issues of client-consultant relationships. This book is aimed at scholars of professional business service firms and those interested in multidisciplinary studies of human relations in general. It will also appeal to students interested in these areas and to clients and consultants involved in consulting projects
2. Kurzbeschreibung A. Introduction -- B. Conceptual foundations -- C. Established models of the client-consultant-interaction -- D. Towards an interpretive model of the client-consultant-interaction -- E. Conclusion -- F. References
1. Schlagwortkette Beratungsbetrieb
Wissensmanagement
Know-how-Transfer
Beziehungsmarketing
1. Schlagwortkette ANZEIGE DER KETTE Beratungsbetrieb -- Wissensmanagement -- Know-how-Transfer -- Beziehungsmarketing
2. Schlagwortkette Beratungsbetrieb
Wissensmanagement
Know-how-Transfer
Beziehungsmarketing
ANZEIGE DER KETTE Beratungsbetrieb -- Wissensmanagement -- Know-how-Transfer -- Beziehungsmarketing
SWB-Titel-Idn 518429539
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-658-24376-0
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Resolving-System
Kataloginformation500296312 Datensatzanfang . Kataloginformation500296312 Seitenanfang .
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