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Advances in National Brand and Private Label Marketing: Sixth International Conference, 2019

Advances in National Brand and Private Label Marketing: Sixth International Conference, 2019
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 1671476271 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡: Advances in national brand and private label marketing
ISBN 978-3-030-18910-5
Name Martínez-López, Francisco J. ¬[HerausgeberIn]¬
Gázquez-Abad, Juan Carlos ¬[HerausgeberIn]¬
Name ANZEIGE DER KETTE Gázquez-Abad, Juan Carlos ¬[HerausgeberIn]¬
Name Roggeveen, Anne ¬[HerausgeberIn]¬
T I T E L Advances in National Brand and Private Label Marketing
Zusatz zum Titel Sixth International Conference, 2019
Verlagsort Cham
Verlag Springer
Erscheinungsjahr 2019
2019
Umfang 1 Online-Ressource (XI, 206 p. 18 illus., 7 illus. in color)
Reihe Springer Proceedings in Business and Economics
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-18910-5
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡: Advances in national brand and private label marketing
ISBN ISBN 978-3-030-18911-2
Klassifikation KJS
KJSM
KJS
BUS043000
658.8
HF5410-5417.5
Kurzbeschreibung Part I: Strategic Issues and Theoretical Research -- Part II: Consumer Behaviour -- Part III: Online Context and Digital Transformation
2. Kurzbeschreibung The 2019 International Conference on National Brand & Private Label Marketing is a unique academic forum for presenting and discussing original, rigorous and significant contributions from researchers around the world on marketing issues that retailers, store brand managers and national brand managers are facing. The three-day event covered a wide range of topics from varied fields including retailing, marketing, general business, psychology, economics and statistics. Further, it addressed diverse areas of application such as innovation, retail market structure, social media, consumer decision-making, store loyalty, assortment size, digital transformation, ethical aspects, cultural dimensions, and private label pricing. This volume gathers the proceedings of the 2019 NB&PL marketing conference in a collection of outstanding contributions that employ a wide variety of theoretical and methodological approaches
SWB-Titel-Idn 1666735914
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-030-18911-2
Internetseite / Link Resolving-System
Siehe auch Cover
Kataloginformation500294531 Datensatzanfang . Kataloginformation500294531 Seitenanfang .
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