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Customer Engagement in Theory and Practice: A Marketing Management Perspective

Customer Engagement in Theory and Practice: A Marketing Management Perspective
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 1067721509 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Żyminkowska, Katarzyna: Customer engagement in theory and practice
ISBN 978-3-030-11676-7
978-3-030-11676-7
978-3-030-11678-1
Name Żyminkowska, Katarzyna ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L Customer Engagement in Theory and Practice
Zusatz zum Titel A Marketing Management Perspective
Verlagsort Cham
Verlag Springer International Publishing
Erscheinungsjahr 2019
2019
Umfang Online-Ressource (XIX, 159 p. 45 illus., 22 illus. in color, online resource)
Reihe SpringerLink. Bücher
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-11676-7
Printed editionISBN: 978-3-030-11676-7
Printed editionISBN: 978-3-030-11678-1
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Żyminkowska, Katarzyna: Customer engagement in theory and practice
ISBN ISBN 978-3-030-11677-4
ISBN 978-3-030-11677-4
Klassifikation KJSU
KJSU
BUS018000
658.812
HF5415.5-HF5415.53
Kurzbeschreibung Offering a pragmatic understanding of customer engagement as an object of effective marketing management, this book takes an integrative approach and brings together different streams of marketing research, such as customer activism and value formation. The author explores the notion of customer engagement by analysing empirical data compiled from firms operating in the consumer goods and services sectors, as well as from the consumers themselves. An insightful read for scholars of consumer behaviour and customer relationship management, this book advances understanding of the drivers, components and effects (both positive and negative) of customer engagement and proposes a comprehensive framework for its management
2. Kurzbeschreibung 1. Concepts of Customer Activism -- 2. Interpreting Customer Engagement in the Marketing Discipline -- 3. Placing Customer Engagement within Marketing Management -- 4. Why Do Customers Engage? -- 5. Firms' Practices in Customer Engagement Management -- 6. Customer Engagement Trends and Perspectives in Modern Business
SWB-Titel-Idn 518436195
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-030-11677-4
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Kataloginformation500291873 Datensatzanfang . Kataloginformation500291873 Seitenanfang .
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