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Katalogdatenanzeige

Effective Complaint Management: The Business Case for Customer Satisfaction

Effective Complaint Management: The Business Case for Customer Satisfaction
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 1038672686 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Stauss, Bernd, 1947 - : Effective complaint management
ISBN 978-3-319-98704-0
978-3-319-98706-4
Name Stauss, Bernd ¬[VerfasserIn]¬
Seidel, Wolfgang ¬[VerfasserIn]¬
ANZEIGE DER KETTE Seidel, Wolfgang ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L Effective Complaint Management
Zusatz zum Titel The Business Case for Customer Satisfaction
Auflage 2nd ed. 2019
Verlagsort Cham
Verlag Springer International Publishing
Erscheinungsjahr 2019
2019
Umfang Online-Ressource (IX, 495 p. 223 illus., 203 illus. in color, online resource)
Reihe Management for Professionals
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Stauss, Bernd, 1947 - : Effective complaint management
Printed editionISBN: 978-3-319-98704-0
Printed editionISBN: 978-3-319-98706-4
ISBN ISBN 978-3-319-98705-7
Klassifikation KJSU
KJSU
BUS018000
658.812
HF5415.5-HF5415.53
Kurzbeschreibung This practice- and research-based book caters to the needs of executive managers who see customer satisfaction as their primary goal. The authors identify the need for an effective complaint management strategy that prevents the loss of dissatisfied customers. Dissatisfied customers are at risk of migrating; accordingly, neglecting professional complaint management poses a considerable threat to customer relationships, sales and profits. The book offers a comprehensive management concept, which emphasizes direct contact with the complainant by employing complaint stimulation, acceptance, processing and reaction. Further, it discusses the relevant ‘backstage’ tasks involved in using complaint information to achieve quality improvements and cost reductions through complaint analysis, controlling and reporting
2. Kurzbeschreibung Complaint Management in a Customer-Oriented Firm -- Complaints -- The Behavior of Dissatisfied Customers -- Principles of Complaint Management -- Strategic Planning of Complaint Management -- Complaint Stimulation -- Complaint Acceptance -- Complaint Processing -- Complaint Reaction -- Complaint Evaluation -- Complaint-Management Controlling -- Complaint Reporting -- Utilization of Complaint Information -- Human Resource Aspects of Complaint Management -- Organizational Aspects of Complaint Management -- Technological Aspects of Complaint Management -- Social Media Complaints -- Implementing Active Complaint Management -- Quick Test Complaint Management
1. Schlagwortkette Kundenmanagement
Reklamation
Beziehungsmanagement
Servicepolitik
ANZEIGE DER KETTE Kundenmanagement -- Reklamation -- Beziehungsmanagement -- Servicepolitik
SWB-Titel-Idn 516886606
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-319-98705-7
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500290829 Datensatzanfang . Kataloginformation500290829 Seitenanfang .
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