Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

Business Leadership and Market Competitiveness: New Paradigms for Design, Governance, and Performance

Business Leadership and Market Competitiveness: New Paradigms for Design, Governance, and Performance
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 1032245662 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡López-Fernández, Andrée Marie: Business leadership and market competitiveness
ISBN 978-3-030-03346-0
978-3-030-03348-4
Name López-Fernández, Andrée Marie ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L Business Leadership and Market Competitiveness
Zusatz zum Titel New Paradigms for Design, Governance, and Performance
Verlagsort Cham
Verlag Springer International Publishing
Erscheinungsjahr 2019
2019
Umfang Online-Ressource (XV, 119 p. 8 illus, online resource)
Reihe SpringerLink. Bücher
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-030-03346-0
Printed editionISBN: 978-3-030-03346-0
Printed editionISBN: 978-3-030-03348-4
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡López-Fernández, Andrée Marie: Business leadership and market competitiveness
ISBN ISBN 978-3-030-03347-7
Klassifikation KJC
KJC
BUS041000
658.4092
HD28-70
Kurzbeschreibung “Corporate decision-making is becoming complex as society, business, and corporate governance are triangulated in the global marketplace today. This book puts forth new dimensions in current business practices for strategic decision making over the traditional wisdom of managers. The book offers a series of conceptual models that will lead to a shift in readers’ mindsets. A must read for managers and change leaders…” - Rajagopal, Professor and National Researcher, EGADE Business School, Mexico Competitive paradigms, which are constantly being shifted, and turbulent environmental conditions, which today are a constant, tend to dictate rather than inform strategic decision making regarding an organization’s status quo and desired outcomes. As such, there is a need for organizational leaders to re-examine current practices. This book provides insight into business dynamics and the internal and external factors that, when strategically aligned, provide satisfaction, added value, and enhanced performance. Andrée Marie López-Fernández is Professor and Researcher at Universidad Panamericana, Mexico. Her research areas of interest include corporate social responsibility, digital marketing, and consumer behavior. She is the author of Convergence of Corporate Social Responsibility and Business Growth (2015)
2. Kurzbeschreibung 1. Leadership Taxonomy -- 2. Corporate Governance -- 3. Performance Management -- 4. Collaborator Management -- 5. Organizational Design -- 6. Future Directions
SWB-Titel-Idn 516263382
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-030-03347-7
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Kataloginformation500289698 Datensatzanfang . Kataloginformation500289698 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche