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Distribution Strategy: The BESTX® Method for Sustainably Managing Networks and Channels

Distribution Strategy: The BESTX® Method for Sustainably Managing Networks and Channels
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 1037613015 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Moretti, Livio: Distribution strategy
ISBN 978-3-319-91958-4
978-3-319-91960-7
Name Moretti, Livio ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L Distribution Strategy
Zusatz zum Titel The BESTX® Method for Sustainably Managing Networks and Channels
Verlagsort Cham
Verlag Springer International Publishing
Erscheinungsjahr 2019
2019
Umfang Online-Ressource (XVI, 216 p. 81 illus., 77 illus. in color, online resource)
Reihe Management for Professionals
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-319-91958-4
Printed editionISBN: 978-3-319-91958-4
Printed editionISBN: 978-3-319-91960-7
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Moretti, Livio: Distribution strategy
ISBN ISBN 978-3-319-91959-1
Klassifikation KJS
KJS
BUS058000
658.81
HF5438.4
Kurzbeschreibung This unique book helps business executives to improve their company's business performance by showing how to build an effective and future-proof distribution channel, and adopt effective commercial policies and value-based pricing strategies. For the first time, an ex-McKinsey consultant and general manager reveals the methodology adopted by successful Fortune 100 multinationals, offering readers a concise, informative and pragmatic guide to the core principles, with an abundance of concrete examples and visual frameworks
2. Kurzbeschreibung Introduction to Distribution Strategy -- Phase 1 - Build the End-State Strategy -- Phase 2 - Evaluate Context: Transactional Analysis, Competition, Channels -- Phase 3 - Segment Channels and Partners -- Phase 4 - Commercial Terms Redesign. Phase 5 - Execute: Infrastructure and Tracking -- Common Pitfalls -- Business Intelligence -- Annex: Case Study - The Pharmaceutical Industry -- Final Remark
1. Schlagwortkette Absatzweg
Vertrieb
ANZEIGE DER KETTE Absatzweg -- Vertrieb
SWB-Titel-Idn 514723149
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-319-91959-1
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Kataloginformation500288454 Datensatzanfang . Kataloginformation500288454 Seitenanfang .
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