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AI in Marketing, Sales and Service: How Marketers without a Data Science Degree can use AI, Big Data and Bots

AI in Marketing, Sales and Service: How Marketers without a Data Science Degree can use AI, Big Data and Bots
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 101811047X Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Gentsch, Peter, 1968 - : AI in marketing, sales and service
ISBN 978-3-319-89956-5
978-3-319-89958-9
Name Gentsch, Peter ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L AI in Marketing, Sales and Service
Zusatz zum Titel How Marketers without a Data Science Degree can use AI, Big Data and Bots
Verlagsort Cham
Verlag Springer International Publishing
Erscheinungsjahr 2019
2019
Umfang Online-Ressource (XIX, 271 p. 64 illus. in color, online resource)
Reihe SpringerLink. Bücher
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-319-89956-5
Printed editionISBN: 978-3-319-89956-5
Printed editionISBN: 978-3-319-89958-9
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Gentsch, Peter, 1968 - : AI in marketing, sales and service
ISBN ISBN 978-3-319-89957-2
Klassifikation KJQ
KJQ
BUS070030
658.4038
HF5548.125-HF5548.6
Kurzbeschreibung AI and Algorithmics have already optimized and automated production and logistics processes. Now it is time to unleash AI on the administrative, planning and even creative procedures in marketing, sales and management. This book provides an easy-to-understand guide to assessing the value and potential of AI and Algorithmics. It systematically draws together the technologies and methods of AI with clear business scenarios on an entrepreneurial level. With interviews and case studies from those cutting edge businesses and executives who are already leading the way, this book shows you: how customer and market potential can be automatically identified and profiled; how media planning can be intelligently automated and optimized with AI and Big Data; how (chat)bots and digital assistants can make communication between companies and consumers more efficient and smarter; how you can optimize Customer Journeys based on Algorithmics and AI; and how to conduct market research in more efficient and smarter way. A decade from now, all businesses will be AI businesses - Gentsch shows you how to make sure yours makes that transition better than your competitors
2. Kurzbeschreibung 1 AI eats the World -- 2 A Bluffer’s Guide to AI, Algorithmics and Big Data -- 3 AI Business: Framework and Maturity Model -- 4 Conversational AI: How (Chat) Bots will reshape the Digital Experience -- 5 AI Best and Next Practices -- 6 Conclusion and Outlook: Algorithmic Business - Quo Vadis?
SWB-Titel-Idn 512549893
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-319-89957-2
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Kataloginformation500287999 Datensatzanfang . Kataloginformation500287999 Seitenanfang .
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