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Crisis Communication: A Stakeholder Approach

Crisis Communication: A Stakeholder Approach
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 511523890 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Ndlela, Martin N.: Crisis communication
ISBN 978-3-319-97255-8
978-3-319-97257-2
Name Ndlela, Martin N. ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L Crisis Communication
Zusatz zum Titel A Stakeholder Approach
Verlagsort Cham
Verlag Springer International Publishing
Erscheinungsjahr 2019
2019
Umfang Online-Ressource (XIII, 160 p. 7 illus, online resource)
Reihe SpringerLink. Bücher
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-319-97255-8
Printed editionISBN: 978-3-319-97255-8
Printed editionISBN: 978-3-319-97257-2
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Ndlela, Martin N.: Crisis communication
ISBN ISBN 978-3-319-97256-5
Klassifikation KJSP
KJSP
BUS052000
659.2
HD59-HD59.6
Kurzbeschreibung This timely book explores crises as an inevitable part of modern society, which causes ramifications not only for organisations, but also for a diverse range of stakeholders. Addressing the need for organisations to be guided by a stakeholder-oriented approach throughout all phases of the crisis communication process, the author draws upon various business disciplines and covers the management of issues, risk, reputation and relationships. Covering all stages of crisis communication, from pre-crisis to post-crisis, stakeholder engagement is analysed through a series of case studies, with a particular focus on the role of social media. Scholars of corporate communications and business strategy will find this new book undoubtedly useful, and it will be of particular interest to those involved in crisis communication and management
2. Kurzbeschreibung 1. Introduction -- 2. Stakeholder Approaches in Crisis Management -- 3. A Stakeholder Approach to Issues Management -- 4. A Stakeholder Approach to Risk Management -- 5. A Stakeholder Approach in Managing Reputation -- 6. A Stakeholder Approach to Inter-organisational Relationships -- 7. Stakeholder Communications During a Crisis -- 8. A Stakeholder Approach to Crisis Evaluation
1. Schlagwortkette Krisenmanagement
Kommunikation
Stakeholder
ANZEIGE DER KETTE Krisenmanagement -- Kommunikation -- Stakeholder
SWB-Titel-Idn 510629342
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttps://doi.org/10.1007/978-3-319-97256-5
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Kataloginformation500287679 Datensatzanfang . Kataloginformation500287679 Seitenanfang .
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