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Collaboration in the Digital Age: How Technology Enables Individuals, Teams and Businesses

Collaboration in the Digital Age: How Technology Enables Individuals, Teams and Businesses
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 1038671396 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Collaboration in the digital age
ISBN 978-3-319-94486-9
Name Riemer, Kai ¬[HerausgeberIn]¬
Schellhammer, Stefan ¬[HerausgeberIn]¬
ANZEIGE DER KETTE Schellhammer, Stefan ¬[HerausgeberIn]¬
Name Meinert, Michaela ¬[HerausgeberIn]¬
T I T E L Collaboration in the Digital Age
Zusatz zum Titel How Technology Enables Individuals, Teams and Businesses
Verlagsort Cham
Verlag Springer International Publishing
Erscheinungsjahr 2019
2019
Umfang Online-Ressource (XII, 307 p. 43 illus., 22 illus. in color, online resource)
Reihe Progress in IS
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-319-94486-9
Printed editionISBN: 978-3-319-94486-9
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Collaboration in the digital age
ISBN ISBN 978-3-319-94487-6
Klassifikation KJQ
COM005030
658.4038
HD30.2
QR 760
Kurzbeschreibung This book examines how digital technologies enable collaboration as a way for individuals, teams and businesses to connect, create value, and harness new opportunities. Digital technologies have brought the world closer together but also created new barriers and divides. While it is now possible to connect almost instantly and seamlessly across the globe, collaboration comes at a cost; it requires new skills and hidden ‘collaboration work’, and the need to renegotiate the fair distribution of value in multi-stakeholder network arrangements. Presenting state-of-the-art research, case studies, and leading voices in the field, the book provides academics and professionals with insights into the diverse powers of collaboration in the digital age, spanning collaboration among professionals, organisations, and consumers. It brings together contributions from scholars interested in the collaboration of teams, cooperatives, projects, and new cooperative systems, covering a range of sectors from the sharing economy, health care, large project businesses to public sector collaboration
2. Kurzbeschreibung Collaboration in the Digital Age - An Introduction -- Part I: Digital Work and Team Collaboration -- Part II: Digital Networks and Inter-organisational Collaboration -- Part III: Digital Commerce and Consumer Experience
SWB-Titel-Idn 508132231
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-94487-6
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Resolving-System
Siehe auch Cover
Kataloginformation500287411 Datensatzanfang . Kataloginformation500287411 Seitenanfang .
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