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Exploring Service Productivity: Studies in the German Airport Industry

Exploring Service Productivity: Studies in the German Airport Industry
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 1025839757 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Lehmann, Claudia: Exploring service productivity
ISBN 978-3-658-23035-7
Name Lehmann, Claudia ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L Exploring Service Productivity
Zusatz zum Titel Studies in the German Airport Industry
Verlagsort Wiesbaden
Verlag Springer Fachmedien Wiesbaden
Erscheinungsjahr 2019
2019
Umfang Online-Ressource (XXI, 344 p. 70 illus, online resource)
Reihe Markt- und Unternehmensentwicklung Markets and Organisations
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-658-23035-7
Printed editionISBN: 978-3-658-23035-7
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Lehmann, Claudia: Exploring service productivity
ISBN ISBN 978-3-658-23036-4
Klassifikation KJC
BUS041000
658.4092
HD28-70
Kurzbeschreibung Claudia Lehmann explores service productivity from the providers, customer and operations perspective in the German airport industry using a solid empirical foundation. Available service productivity concepts, methods, measurements and their ability to overcome the emphasized problems are discussed, suggesting ways on how to deal with them. The insights of this book deliver considerable value for both management and academia. Contents Systematic literature review on service productivity Service productivity from a provider’s perspective, a customers’ perspective, and an operations perspective An interactive service productivity model Target Groups Lecturer and students of service and innovation management, aviation and airport management, airport planning Innovation manager, customer and user experience manager, airport manager and planer The Author Claudia Lehmann received her PhD from the HHL Leipzig Graduate School of Management, where she is executive director of the Center for Leading Innovation and Cooperation (CLIC). As a consultant she supported several major German companies in the planning and controlling of R&D projects. Her research focuses on service processes innovation and service productivity
2. Kurzbeschreibung Systematic literature review on service productivity -- Service productivity from a provider’s perspective, a customers’ perspective, and an operations perspective -- An interactive service productivity model
1. Schlagwortkette Deutschland
Flughafen
Dienstleistungssektor
Produktivität
ANZEIGE DER KETTE Deutschland -- Flughafen -- Dienstleistungssektor -- Produktivität
SWB-Titel-Idn 508129532
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-658-23036-4
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Resolving-System
Kataloginformation500287384 Datensatzanfang . Kataloginformation500287384 Seitenanfang .
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