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Fast Fashion, Fashion Brands and Sustainable Consumption

Fast Fashion, Fashion Brands and Sustainable Consumption
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
ISBN 978-981-13-1267-0
978-981-13-1269-4
978-981-13-4598-2
Name Muthu, Subramanian Senthilkannan ¬[HerausgeberIn]¬
T I T E L Fast Fashion, Fashion Brands and Sustainable Consumption
Verlagsort Singapore
Verlag Springer
Erscheinungsjahr 2019
2019
Umfang Online-Ressource (VII, 54 p. 12 illus. in color, online resource)
Reihe Textile Science and Clothing Technology
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-981-13-1267-0
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-981-13-1269-4
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-981-13-4598-2
ISBN ISBN 978-981-13-1268-7
Klassifikation TDH
TEC055000
677
TS1300-1865
Kurzbeschreibung This book discusses the connection between fast fashion brands and customer-centric sustainability. It highlights what consumers can do with fast fashion and the important aspects that need to be addressed to make fast fashion sustainable. Fast fashion is an inevitable element in today’s fashion business cycle and its adverse impacts on sustainable fashion are a major issue
2. Kurzbeschreibung Fast fashion & Sustainable consumption -- Luxury and fashion brand communication differentiation for sustainable consumer -behavior -- Fashion Brands and Consumers approach towards Sustainable Fashion -- Motives of Sharing: Examining Participation in Fashion Reselling & Swapping Markets
SWB-Titel-Idn 507090241
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-981-13-1268-7
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Resolving-System
Kataloginformation500287248 Datensatzanfang . Kataloginformation500287248 Seitenanfang .
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