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Advances in National Brand and Private Label Marketing: Fifth International Conference, 2018

Advances in National Brand and Private Label Marketing: Fifth International Conference, 2018
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 1040563147 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Advances in national brand and private label marketing
ISBN 978-3-319-92083-2
Name Martínez-López, Francisco J. ¬[HerausgeberIn]¬
Gázquez-Abad, Juan Carlos ¬[HerausgeberIn]¬
ANZEIGE DER KETTE Gázquez-Abad, Juan Carlos ¬[HerausgeberIn]¬
Name Chernev, Alexander ¬[HerausgeberIn]¬
Körperschaft International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing <5., 2018, Barcelona> ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L Advances in National Brand and Private Label Marketing
Zusatz zum Titel Fifth International Conference, 2018
Verlagsort Cham
Verlag Springer
Erscheinungsjahr 2018
2018
Umfang 1 Online-Ressource (XIII, 176 p. 14 illus., 6 illus. in color, online resource)
Reihe Springer Proceedings in Business and Economics
Notiz / Fußnoten Includes bibliographical references
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-319-92083-2
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Advances in national brand and private label marketing
ISBN ISBN 978-3-319-92084-9
Klassifikation KJSM
KJS
BUS043000
658.8
HF5410-5417.5
Kurzbeschreibung Part I: Consumer Behavior -- Part II: Online Context and Digital Transformation -- Part III: Branding -- Part IV: Modelling and Theoretical Research.
2. Kurzbeschreibung The 2018 International Conference on National Brand & Private Label Marketing is a unique academic forum for presenting and discussing original and significant contributions from researchers around the world on marketing issues facing retailers, store brand managers and national brand managers. The three-day event covered a wide range of topics from varied fields including retailing, marketing, general business, psychology, economics and statistics. Further, it addressed diverse areas of application – such as consumer decision-making, premium private labels, digital transformation, ethical aspects, cultural dimensions, sales promotions, brand equity, private label pricing, and dual branding – using a wide variety of theoretical and methodological approaches. This volume presents the proceedings of this 2018 NB&PL marketing conference in a collection of original and relevant contributions:.
1. Schlagwortkette Handelsmarke
Vertrieb
ANZEIGE DER KETTE Handelsmarke -- Vertrieb
SWB-Titel-Idn 505934140
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-92084-9
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500279792 Datensatzanfang . Kataloginformation500279792 Seitenanfang .
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