Vorliegende Sprache |
eng |
Hinweise auf parallele Ausgaben |
1040563147 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Advances in national brand and private label marketing |
ISBN |
978-3-319-92083-2 |
Name |
Martínez-López, Francisco J. ¬[HerausgeberIn]¬ |
Gázquez-Abad, Juan Carlos ¬[HerausgeberIn]¬ |
ANZEIGE DER KETTE |
Gázquez-Abad, Juan Carlos ¬[HerausgeberIn]¬ |
Name |
Chernev, Alexander ¬[HerausgeberIn]¬ |
Körperschaft |
International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing <5., 2018, Barcelona> ¬[VerfasserIn]¬ |
T I T E L |
Advances in National Brand and Private Label Marketing |
Zusatz zum Titel |
Fifth International Conference, 2018 |
Verlagsort |
Cham |
Verlag |
Springer |
Erscheinungsjahr |
2018 |
2018 |
Umfang |
1 Online-Ressource (XIII, 176 p. 14 illus., 6 illus. in color, online resource) |
Reihe |
Springer Proceedings in Business and Economics |
Notiz / Fußnoten |
Includes bibliographical references |
Titelhinweis |
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-319-92083-2 |
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Advances in national brand and private label marketing |
ISBN |
ISBN 978-3-319-92084-9 |
Klassifikation |
KJSM |
KJS |
BUS043000 |
658.8 |
HF5410-5417.5 |
Kurzbeschreibung |
Part I: Consumer Behavior -- Part II: Online Context and Digital Transformation -- Part III: Branding -- Part IV: Modelling and Theoretical Research. |
2. Kurzbeschreibung |
The 2018 International Conference on National Brand & Private Label Marketing is a unique academic forum for presenting and discussing original and significant contributions from researchers around the world on marketing issues facing retailers, store brand managers and national brand managers. The three-day event covered a wide range of topics from varied fields including retailing, marketing, general business, psychology, economics and statistics. Further, it addressed diverse areas of application – such as consumer decision-making, premium private labels, digital transformation, ethical aspects, cultural dimensions, sales promotions, brand equity, private label pricing, and dual branding – using a wide variety of theoretical and methodological approaches. This volume presents the proceedings of this 2018 NB&PL marketing conference in a collection of original and relevant contributions:. |
1. Schlagwortkette |
Handelsmarke |
Vertrieb |
ANZEIGE DER KETTE |
Handelsmarke -- Vertrieb |
SWB-Titel-Idn |
505934140 |
Signatur |
Springer E-Book |
Bemerkungen |
Elektronischer Volltext - Campuslizenz |
Elektronische Adresse |
$uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-92084-9 |
Internetseite / Link |
Volltext |
Siehe auch |
Volltext |
Siehe auch |
Cover |