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Customer Relationship Management: Concept, Strategy, and Tools

Customer Relationship Management: Concept, Strategy, and Tools
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 507083873 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Kumar, V., 1957 - : Customer relationship management
507083873 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Kumar, V., 1957 - : Customer relationship management
ISBN 978-3-662-55380-0
Name Kumar, V. ¬[VerfasserIn]¬
Reinartz, Werner ¬[VerfasserIn]¬
Name ANZEIGE DER KETTE Reinartz, Werner ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L Customer Relationship Management
Zusatz zum Titel Concept, Strategy, and Tools
Auflage Third edition
Verlagsort Berlin, Heidelberg
Verlag Springer
Erscheinungsjahr 2018
2018
Umfang Online-Ressource (XXV, 411 p. 115 illus. in color, online resource)
Reihe Springer Texts in Business and Economics
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Kumar, V., 1957 - : Customer relationship management
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Kumar, V., 1957 - : Customer relationship management
ISBN ISBN 978-3-662-55381-7 Online
Klassifikation KJSU
BUS018000
658.812
HF5415.5-HF5415.53
QP 620
Kurzbeschreibung This book presents an extensive discussion of the strategic and tactical aspects of customer relationship management as we know it today. It helps readers obtain a comprehensive grasp of CRM strategy, concepts and tools and provides all the necessary steps in managing profitable customer relationships. Throughout, the book stresses a clear understanding of economic customer value as the guiding concept for marketing decisions. Exhaustive case studies, mini cases and real-world illustrations under the title “CRM at Work” all ensure that the material is both highly accessible and applicable, and help to address key managerial issues, stimulate thinking, and encourage problem solving. The book is a comprehensive and up-to-date learning companion for advanced undergraduate students, master's degree students, and executives who want a detailed and conceptually sound insight into the field of CRM. The new edition provides an updated perspective on the latest research results and incorporates the impact of the digital transformation on the CRM domain
2. Kurzbeschreibung CRM: Conceptual Foundation: Strategic CRM Today -- Concepts of Customer Value -- Strategic CRM: Strategic CRM -- Implementing the CRM Strategy -- Analytical CRM: Customer Analytics Part I -- Customer Analytics Part II -- Data Mining -- Using Databases -- Operational CRM: Software Tools and Dashboards -- Loyalty Programs: Design and Effectiveness -- Campaign Management -- Impact of CRM on Marketing Channels -- CRM Issues in the Business-To-Business Context -- Customer Privacy Concerns and Privacy Protective Responses -- CRM in Social Media -- Advances in CRM Applications: Applications of CRM in B2B and B2C Scenarios Part II -- Future of CRM
1. Schlagwortkette Kundenmanagement
Beziehungsmanagement
Kundenwert
SWB-Titel-Idn 50593339X
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-662-55381-7
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Kataloginformation500279775 Datensatzanfang . Kataloginformation500279775 Seitenanfang .
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