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Tourist Behavior: An Experiential Perspective

Tourist Behavior: An Experiential Perspective
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 1015040497 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Tourist behavior
ISBN 978-3-319-78552-3
Name Kozak, Metin ¬[HerausgeberIn]¬
Kozak, Nazmi ¬[HerausgeberIn]¬
ANZEIGE DER KETTE Kozak, Nazmi ¬[HerausgeberIn]¬
T I T E L Tourist Behavior
Zusatz zum Titel An Experiential Perspective
Verlagsort Cham
Verlag Springer
Erscheinungsjahr 2018
2018
Umfang Online-Ressource (XV, 201 p, online resource)
Reihe Tourism, Hospitality & Event Management
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-319-78552-3
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Tourist behavior
ISBN ISBN 978-3-319-78553-0
Klassifikation KNS
BUS081000
338.4791
G149-180
1551885972 QQ 902
Kurzbeschreibung Introduction -- Tourism place experience and co-creation -- Understanding the Behaviour of Tourists on Guided Tours -- Visitors Experiences, Expectations and Satisfaction in Trade Shows and Exhibitions -- Factors Shaping Tourists’ Inertia towards Behaving Responsibly -- Hotel Guests’ Satisfaction with Employees in Istanbul and Barcelona -- Being Good to be Happy? The Influence of Moral Values on Tourist Happiness -- Florence: Tourism, Heritage and Consumption -- Conceptualising Challenging Experiences and Post-Travel Culture Involvement -- Barriers and Sentiment of the American Tourists toward Travel to China -- Exploring the Visitors’ Perceptions and Experiences of Museums -- Creating Value for Restaurant Customer: The Role of Other Customers in Dining Experience -- The Active Senior Tourist: The Case of the Balearic Islands -- Understanding Chinese Travellers’ Motivations to Visit Europe. .
2. Kurzbeschreibung This book examines and analyzes tourism consumption and tourist experiences, employing a systematic and case study-driven perspective. Covering approaches with a wider geographical background, it considers issues like tourism place experience and co-creation, as well as the behavior of tourists on guided tours, at trade shows and exhibitions, and in museums. Dedicated chapters deal with the aspect of customer satisfaction in places such as hotels or restaurants. In closing, the book highlights tourist behavior in the context of cultural heritage, regional and cultural differences and the general frameworks of consumer happiness and responsibility. Given its focus, the book provides a unique view on the interplay of tourism consumption and tourist experiences, and presents a comprehensive selection of case studies to exemplify and discuss in detail the frameworks covered and the current state of practice.
1. Schlagwortkette Marketing
Tourismus
Urlauber
Verbraucherverhalten
Tourismusmarketing
ANZEIGE DER KETTE Marketing -- Tourismus -- Urlauber -- Verbraucherverhalten -- Tourismusmarketing
SWB-Titel-Idn 504296345
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-78553-0
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Kataloginformation500278946 Datensatzanfang . Kataloginformation500278946 Seitenanfang .
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