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¬The¬ Strategy Planning Process: Analyses, Options, Projects

¬The¬ Strategy Planning Process: Analyses, Options, Projects
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 506524906 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Grünig, Rudolf, 1954 - : ¬The¬ strategy planning process
ISBN 978-3-662-56220-8
978-3-662-58573-3
Name Grünig, Rudolf ¬[VerfasserIn]¬
Kühn, Richard ¬[VerfasserIn]¬
ANZEIGE DER KETTE Kühn, Richard ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L ¬The¬ Strategy Planning Process
Zusatz zum Titel Analyses, Options, Projects
Auflage 2nd ed. 2018
Verlagsort Berlin, Heidelberg
Verlag Springer Berlin Heidelberg
Erscheinungsjahr 2018
2018
Umfang Online-Ressource (XX, 265 p. 120 illus, online resource)
Reihe SpringerLink. Bücher
Notiz / Fußnoten Includes bibliographical references and index
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-662-56220-8
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Grünig, Rudolf, 1954 - : ¬The¬ strategy planning process
ISBN ISBN 978-3-662-56221-5
Klassifikation KJC
BUS041000
658.4092
HD28-70
Kurzbeschreibung Idea of Strategic Planning -- Strategic Documents and the Strategy Planning -- Initializing Strategic Planning -- Strategic Analysis at the Corporate Level -- Developing the Corporate Strategy -- Strategic Analysis at the Business Level -- Developing the Business Strategies -- Finalizing Strategic Planning.
2. Kurzbeschreibung Developing future strategies for a company is an important and complex task, and forms the core issue in this book. A company’s strategy defines its future direction, specifying its desired market position and key competitive advantages both at the level of market offers and of resources. This book provides clear, straightforward advice for professionals: after a brief introduction to strategic planning, a heuristic process for determining future strategies is presented. It shows how to analyze a company’s current situation, develop and assess options for the future, and define implementation projects. Throughout the book, detailed recommendations are illustrated with the help of numerous concrete examples. As a result of studying applications of the book in practice, the second edition benefits from a simplified, hands-on analysis and planning process at the business level.
1. Schlagwortkette Strategische Planung
ANZEIGE DER KETTE Strategische Planung
SWB-Titel-Idn 504290029
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-662-56221-5
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Kataloginformation500278736 Datensatzanfang . Kataloginformation500278736 Seitenanfang .
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