Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

Modernizing the Academic Teaching and Research Environment: Methodologies and Cases in Business Research

Modernizing the Academic Teaching and Research Environment: Methodologies and Cases in Business Research
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 1017717303 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Modernizing the academic teaching and research environment
ISBN 978-3-319-74172-7
Name Marx Gómez, Jorge ¬[HerausgeberIn]¬
Mouselli, Sulaiman ¬[HerausgeberIn]¬
Name ANZEIGE DER KETTE Mouselli, Sulaiman ¬[HerausgeberIn]¬
T I T E L Modernizing the Academic Teaching and Research Environment
Zusatz zum Titel Methodologies and Cases in Business Research
Verlagsort Cham
Verlag Springer
Erscheinungsjahr 2018
2018
Umfang Online-Ressource (X, 208 p. 50 illus, online resource)
Reihe Progress in IS
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-319-74172-7
Printed editionISBN: 978-3-319-74172-7
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Modernizing the academic teaching and research environment
ISBN ISBN 978-3-319-74173-4
Klassifikation BUS000000
KJSM
BUS035000
381
HF5469.7-5481
HF1365
Kurzbeschreibung This book constitutes a valuable manual for young and seasoned business researchers alike, and provides a comprehensive summary for the whole research journey. It is a must-read for all researchers who need to understand the basics of business research, from identifying research topics, to planning and organizing the research process, and selecting the most appropriate methodology for the topic at hand. This book also provides insights on how to avoid common pitfalls in business research and outlines the research skills needed to write a fine piece of research. In order to capture the innovative element of research, the book also highlights methods for thinking outside the box. It also stresses the importance of respecting ethics while conducting business research. Lastly, it presents important cases and provides hands-on training for preparing survey tools. Readers looking to master business research won’t want to miss out on this unique and insightful book
SWB-Titel-Idn 501737626
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-74173-4
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500273603 Datensatzanfang . Kataloginformation500273603 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche