Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

Service Research and Innovation: 5th and 6th Australasian Symposium, ASSRI 2015 and ASSRI 2017, Sydney, NSW, Australia, November 2-3, 2015, and October 19–20, 2017, Revised Selected Papers

Service Research and Innovation: 5th and 6th Australasian Symposium, ASSRI 2015 and ASSRI 2017, Sydney, NSW, Australia, November 2-3, 2015, and October 19–20, 2017, Revised Selected Papers
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
ISBN 978-3-319-76586-0
Name Beheshti, Amin ¬[HerausgeberIn]¬
Hashmi, Mustafa ¬[HerausgeberIn]¬
Name ANZEIGE DER KETTE Hashmi, Mustafa ¬[HerausgeberIn]¬
Name Dong, Hai ¬[HerausgeberIn]¬
Zhang, Wei Emma ¬[HerausgeberIn]¬
T I T E L Service Research and Innovation
Zusatz zum Titel 5th and 6th Australasian Symposium, ASSRI 2015 and ASSRI 2017, Sydney, NSW, Australia, November 2-3, 2015, and October 19–20, 2017, Revised Selected Papers
Verlagsort Cham
Verlag Springer
Erscheinungsjahr 2018
2018
Umfang Online-Ressource (X, 231 p. 58 illus, online resource)
Reihe Lecture Notes in Business Information Processing ; 234
Lecture notes in business information processing
Band 234
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-319-76586-0
Printed editionISBN: 978-3-319-76586-0
ISBN ISBN 978-3-319-76587-7
Klassifikation UDBD
UNH
COM032000
005.7
QA76.76.A65
Kurzbeschreibung This book constitutes revised selected papers from the Australasian Symposium on Service Research and Innovation, ASSRI, held in Sydney Australia. The 11 full papers presented from ASSRI 2017, which took place during October 19-20, 2017, were carefully reviewed and selected from 26 submissions. The volume also contains 3 papers from ASSRI 2015, which took place during November 2-3, 2015, and one invited paper on the software development processes. The papers were organized in topical sections named: invited talk; modelling; design; quality; social, and application
2. Kurzbeschreibung Invited Talk -- Big Data Analytics Has Little to Do with Analytics -- Modelling -- Accommodating Information Priority Model in Cloudlet Environment -- Learning Planning Model for Semantic Process Compensation -- Design -- Information Systems as a Service (ISaaS): Consumer Co-creation of Value -- Scalable Architecture for Personalized Healthcare Service Recommendation using Big Data Lake -- Declarative Approaches for Compliance by Design -- Quality -- Auction-based Models for Composite Service Selection: A Design Framework -- A Game-theoretic Approach to Quality Improvement in Crowdsourcing Tasks -- Investigating Performance Metrics for Evaluation of Content Delivery Networks -- Social -- Toward Unified Cloud Service Discovery for Enhanced Service Identification -- Predicting issues for resolving in the next release -- Trust and Privacy Challenges in Social Participatory Networks -- Application -- Relating SOA Governance to IT Governance and EA Governance -- Semantic Textual Similarity as a Service -- Logistics and Supply Chain Management Investigation: A Case Study
SWB-Titel-Idn 501730524
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-76587-7
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500273465 Datensatzanfang . Kataloginformation500273465 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche