Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

Knowledge Management in Digital Change: New Findings and Practical Cases

Knowledge Management in Digital Change: New Findings and Practical Cases
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 501835733 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Knowledge management in digital change
ISBN 978-3-319-73545-0
Name North, Klaus ¬[HerausgeberIn]¬
Maier, Ronald ¬[HerausgeberIn]¬
ANZEIGE DER KETTE Maier, Ronald ¬[HerausgeberIn]¬
Name Haas, Oliver ¬[HerausgeberIn]¬
T I T E L Knowledge Management in Digital Change
Zusatz zum Titel New Findings and Practical Cases
Verlagsort Cham
Verlag Springer International Publishing
Erscheinungsjahr 2018
2018
Umfang Online-Ressource (XIII, 394 p. 77 illus., 27 illus. in color, online resource)
Reihe Progress in IS
Notiz / Fußnoten Includes bibliographical references
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe)ISBN: 978-3-319-73545-0
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Knowledge management in digital change
ISBN ISBN 978-3-319-73546-7
Klassifikation KJMV3
BUS083000
658.4038
HD30.2
DP 1960
QP 345
Kurzbeschreibung Introduction: The Knowledge Ladder 4.0 - Value Creation in the Digitally Enabled Economy -- Part I: Digitally Enabled Enrichment of Resources to Leverage Human Performance -- Part II: Collaboration and Networking -- Part III: Leading and Learning 4.0 -- Part IV: New Forms of Knowledge-intensive Digitally Enabled Value Creation. .
2. Kurzbeschreibung This book features both cutting-edge contributions on managing knowledge in transformational contexts and a selection of real-world case studies. It analyzes how the disruptive power of digitization is becoming a major challenge for knowledge-based value creation worldwide, and subsequently examines the changes in how we manage information and knowledge, communicate, collaborate, learn and decide within and across organizations. The book highlights the opportunities provided by disruptive renewal, while also stressing the need for knowledge workers and organizations to transform governance, leadership and work organization. Emerging new business models and digitally enabled co-creation are presented as drivers that can help establish new ways of managing knowledge. In turn, a number of carefully selected and interpreted case studies provide a link to practice in organizations. .
1. Schlagwortkette Wissensmanagement
Digitale Revolution
ANZEIGE DER KETTE Wissensmanagement -- Digitale Revolution
2. Schlagwortkette Wissensmanagement
Digitale Revolution
ANZEIGE DER KETTE Wissensmanagement -- Digitale Revolution
SWB-Titel-Idn 500974497
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-73546-7
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Kataloginformation500273035 Datensatzanfang . Kataloginformation500273035 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche