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Strategic Marketing: Market-Oriented Corporate and Business Unit Planning

Strategic Marketing: Market-Oriented Corporate and Business Unit Planning
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 502267194 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Tomczak, Torsten, 1959 - : Strategic marketing
ISBN 978-3-658-18416-2
Name Tomczak, Torsten
Reinecke, Sven ¬[VerfasserIn]¬
ANZEIGE DER KETTE Reinecke, Sven ¬[VerfasserIn]¬
Name Kuß, Alfred ¬[VerfasserIn]¬
T I T E L Strategic Marketing
Zusatz zum Titel Market-Oriented Corporate and Business Unit Planning
Verlagsort Wiesbaden
Verlag Springer Gabler
Erscheinungsjahr 2018
2018
Umfang Online-Ressource (XI, 253 p. 91 illus, online resource)
Reihe SpringerLink. Bücher
Titelhinweis Druckausg.ISBN: 978-3-658-18416-2
Printed editionISBN: 978-3-658-18416-2
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Tomczak, Torsten, 1959 - : Strategic marketing
ISBN ISBN 978-3-658-18417-9
Klassifikation KJSM
KJS
BUS043000
658.8
HF5410-5417.5
QP 600
QP 612
Kurzbeschreibung This textbook gives a clear and comprehensive overview of the process of strategic marketing planning. The authors provide a systematic framework that helps to structure the vast and complex marketing knowledge, thus making it more accessible and easier to use for strategic marketing planning. Many short case reports and examples serve to illustrate the key aspects of the marketing planning process. Contents The information basis of marketing planning Market-oriented corporate planning Market-oriented business unit planning Planning the marketing mix Marketing implementation and management control The authors Prof. Dr. Torsten Tomczak is Director of the Institute for Customer Insight at the University of St. Gallen (ICI-HSG) and Professor of Marketing at the University of St. Gallen. Prof. Dr. Sven Reinecke is Director of the Institute of Marketing at the University of St. Gallen (IfM-HSG).Prof. Dr. Alfred Kuss is Professor (em.) at the Marketing Department of Freie Universität Berlin
2. Kurzbeschreibung Introduction -- The information basis of marketing planning -- Market-oriented corporate planning -- Market-oriented business unit planning -- Planning the marketing mix -- Marketing implementation and management control
1. Schlagwortkette Marketing
Strategisches Management
ANZEIGE DER KETTE Marketing -- Strategisches Management
SWB-Titel-Idn 494010428
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-658-18417-9
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500269260 Datensatzanfang . Kataloginformation500269260 Seitenanfang .
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