Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

Craft Beverages and Tourism, Volume 2: Environmental, Societal, and Marketing Implications

Craft Beverages and Tourism, Volume 2: Environmental, Societal, and Marketing Implications
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 49492599X Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Craft beverages and tourism ; Volume 2: Environmental, societal, and marketing implications
ISBN 978-3-319-57188-1
Name Slocum, Susan L. ¬[Hrsg.]¬
Kline, Carol ¬[Hrsg.]¬
ANZEIGE DER KETTE Kline, Carol ¬[Hrsg.]¬
Name Cavaliere, Christina T. ¬[Hrsg.]¬
T I T E L Craft Beverages and Tourism, Volume 2
Zusatz zum Titel Environmental, Societal, and Marketing Implications
Verlagsort Cham
Verlag Palgrave Macmillan
Erscheinungsjahr 2018
2018
Umfang Online-Ressource (XVI, 228 p. 10 illus., 5 illus. in color, online resource)
Reihe SpringerLink. Bücher
Titelhinweis Druckausg.ISBN: 978-3-319-57188-1
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Craft beverages and tourism ; Volume 2: Environmental, societal, and marketing implications
ISBN ISBN 978-3-319-57189-8
Klassifikation KNS
BUS081000
338.4791
G149-180
Kurzbeschreibung 1. Introduction -- 2. Brewing Green: Sustainability in the Craft Beer Movement -- 3. Craft Beer Enthusiasts' Support for Neolocalism and Environmental Causes -- 4. Pure Michigan Beer? Tourism, Craft Breweries, and Sustainability -- 5. Representing Rurality: Cider Mills and Agritourism -- 6. Developing Social Capital in Craft Beer Tourism Markets -- 7. New Jersey Craft Distilleries: Sense of place and sustainability -- 8. Drink Tourism: A Profile of the Intoxicated Traveler -- 9. Craft Brewing Festivals -- 10. (Micro)movements and Microbrew: On craft beer, tourism trails, and material transformations in three urban industrial sites -- 11. Brewing a Beer Industry in Asheville, North Carolina -- 12. An Exploration of the Motivations Driving New Business Start-up in the United States Craft Brewing Industry -- 13. Conclusion.
2. Kurzbeschreibung This volume applies a mix of qualitative and quantitative research and case studies to analyze the role that the craft beverage industry plays within society at large. It targets important themes such as environmental conservation and social responsibility, as well as the psychology of the craft beer drinker and their impact on tourism marketing. This volume advances marketing, hospitality, and leisure studies research for academics, industry experts, and emerging entrepreneurs. .
SWB-Titel-Idn 491758677
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-57189-8
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500269016 Datensatzanfang . Kataloginformation500269016 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche