Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

Computing in Smart Toys

Computing in Smart Toys
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
ISBN 978-3-319-62071-8
Name Tang, Jeff K.T. ¬[Hrsg.]¬
Hung, Patrick C. K. ¬[Hrsg.]¬
Name ANZEIGE DER KETTE Hung, Patrick C. K. ¬[Hrsg.]¬
T I T E L Computing in Smart Toys
Verlagsort Cham
Verlag Springer
Erscheinungsjahr 2017
2017
Umfang Online-Ressource (V, 164 p. 56 illus., 50 illus. in color, online resource)
Reihe International Series on Computer Entertainment and Media Technology
Titelhinweis Druckausg.ISBN: 978-3-319-62071-8
Printed editionISBN: 978-3-319-62071-8
ISBN ISBN 978-3-319-62072-5
Klassifikation UYZG
COM070000
005.437
4.019
QA76.9.U83
QA76.9.H85
Kurzbeschreibung The goal of this book is to crystallize the emerging mobile computing technologies and trends into positive efforts to focus on the most promising solutions in services computing. Many toys built today are increasingly using these technologies together and it is important to understand the various research and practical issues. The book will provide clear proof that mobile technologies are playing an ever increasing important and critical role in supporting toy computing, which is a new research discipline in computer science. It is also expected that the book will further research new best practices and directions in toy computing. The goal of this book is to bring together academics and practitioners to describe the use and synergy between the above-mentioned technologies. This book is mainly intended for researchers and students working in computer science and engineering, and for toy industry technology providers, having particular interests in mobile services. The wide range of authors of this book will help the various communities understand both specific and common problems. This book facilities software developers and researchers to become more aware of this challenging research opportunity. As well, the book is soliciting shall provide valuable strategic outlook on the emerging toy industry
2. Kurzbeschreibung Introduction -- Pokémon Go: Marketing Implications for Mobile Video Game -- A Survey on Purchase Intention of Hello Barbie in Brazil and Argentina -- Designing Hand Tracked Exergames with Virtual Toys -- Robot toys for children with disabilities -- Towards a Privacy Rule Conceptual Model for Smart Toys -- Designing for Parental Control: enriching usability and accessibility in the context of Smart Toys -- Threat Analysis of Smart Home Network with Vulnerable Dynamic Agents -- Privacy Preservation Framework for Smart Connected Toys
SWB-Titel-Idn 493000526
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-62072-5
Internetseite / Link Volltext
Kataloginformation500256285 Datensatzanfang . Kataloginformation500256285 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche