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Introduction to Google Analytics: A Guide for Absolute Beginners

Introduction to Google Analytics: A Guide for Absolute Beginners
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 490771858 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Kelsey, Todd: Introduction to Google Analytics
ISBN 978-1-4842-2828-9
Name Kelsey, Todd
T I T E L Introduction to Google Analytics
Zusatz zum Titel A Guide for Absolute Beginners
Verlagsort Berkeley, CA
Verlag Apress
Erscheinungsjahr 2017
2017
Umfang Online-Ressource (XIII, 141 p. 295 illus., 244 illus. in color, online resource)
Reihe SpringerLink. Bücher
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Kelsey, Todd: Introduction to Google Analytics
Printed editionISBN: 978-1-4842-2828-9
ISBN ISBN 978-1-4842-2829-6
Klassifikation KJS
BUS090030
658.872
HF5415.1265
QP 650
ST 252
Kurzbeschreibung Develop your digital/online marketing skills. Learn web analytics to understand the performance of websites and ad campaigns. Approaches covered will be immediately useful for business or nonprofit organizations. If you are completely new to Google Analytics and you want to learn the basics, this guide will introduce you to the content quickly. Web analytics is critical to online marketers as they seek to track return on investment and optimize their websites. Introduction to Google Analytics covers the basics of Google Analytics, starting with creating a blog, and monitoring the number of people who see the blog posts and where they come from. What You’ll Learn: Understand basic techniques to generate traffic for a blog or website Review the performance of a website or campaign Set up a Shopify account to track ROI Create and maximize AdWords to track conversion Discover opportunities offered by Google, including the Google Individual Qualification
2. Kurzbeschreibung Chapter 1: Overview -- Chapter 2: Blogalytics -- Chapter 3: Getting Traffic for Analytics -- Chapter 4: Reviewing Performance of Campaigns -- Chapter 5: Fun with eCommerce Analytics Part I: Shopify -- Chapter 6: Fun with eCommerce Analytics Part II: AdWords -- Chapter 7: Fun with eCommerce Analytics Part III: Gumroad -- Chapter 8: Exploring Google Analytics Certification
1. Schlagwortkette Google Analytics
ANZEIGE DER KETTE Google Analytics
2. Schlagwortkette Website
Benutzerverhalten
Auswertung
ANZEIGE DER KETTE Website -- Benutzerverhalten -- Auswertung
SWB-Titel-Idn 490769020
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-1-4842-2829-6
Internetseite / Link Volltext
Kataloginformation500254714 Datensatzanfang . Kataloginformation500254714 Seitenanfang .
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