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Reinventing Innovation: Designing the Dual Organization

Reinventing Innovation: Designing the Dual Organization
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 497231107 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Smith, Aaron C. T.: Reinventing innovation
ISBN 978-3-319-57212-3
Name Smith, Aaron C. T.
Sutherland, Fiona
Name ANZEIGE DER KETTE Sutherland, Fiona
Name Gilbert, David H.
T I T E L Reinventing Innovation
Zusatz zum Titel Designing the Dual Organization
Verlagsort Cham
Verlag Palgrave Macmillan
Erscheinungsjahr 2017
2017
Umfang Online-Ressource (IX, 138 p. 3 illus, online resource)
Reihe SpringerLink. Bücher
Titelhinweis Druckausg.ISBN: 978-3-319-57212-3
Printed editionISBN: 978-3-319-57212-3
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Smith, Aaron C. T.: Reinventing innovation
ISBN ISBN 978-3-319-57213-0
Klassifikation KJU
BUS063000
658.1
HD28-70
QP 210
Kurzbeschreibung This book examines the capabilities organizations need in order to meet the dual mandate of current and future performance. It develops a theoretical framework for dual organizing, which emphasizes the escalation of both explore and exploit ventures simultaneously in order to sustain a productive tension where complexity coexists with control. Unlike other approaches to innovation, which propose independent innovation programs and processes, or recommend a balance between predictable maintenance and risky innovation, Reinventing Innovation advocates for more of both. In the resulting tension, opportunities emerge for organizations to assimilate ambiguity, while still sustaining an orderly return on current strengths. This work offers a theoretical, empirical, and practical background for students, managers and leaders seeking to improve their responses to the universal problem of innovating for the future without inhibiting the present
2. Kurzbeschreibung 1. The Innovative Imperative -- 2. Changing Forms of Organizing -- 3. Duality Theory -- 4. Embracing the Tension -- 5. Structuring Innovation -- 6. Breaking Out-. 7. Designing Business Innovation -- 8. The Efficient Innovator
1. Schlagwortkette Innovationsmanagement
ANZEIGE DER KETTE Innovationsmanagement
SWB-Titel-Idn 490768563
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-57213-0
Internetseite / Link Volltext
Kataloginformation500254705 Datensatzanfang . Kataloginformation500254705 Seitenanfang .
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