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Advances in National Brand and Private Label Marketing: Fourth International Conference, 2017

Advances in National Brand and Private Label Marketing: Fourth International Conference, 2017
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 890863997 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡: Advances in national brand and private label marketing
ISBN 978-3-319-59700-3
Name Martínez-López, Francisco J. ¬[Hrsg.]¬
Gázquez-Abad, Juan Carlos ¬[Hrsg.]¬
Name ANZEIGE DER KETTE Gázquez-Abad, Juan Carlos ¬[Hrsg.]¬
Name Ailawadi, Kusum L. ¬[Hrsg.]¬
Yagüe-Guillén, María Jesús ¬[Hrsg.]¬
T I T E L Advances in National Brand and Private Label Marketing
Zusatz zum Titel Fourth International Conference, 2017
Verlagsort Cham
Verlag Springer
Erscheinungsjahr 2017
2017
Umfang Online-Ressource (XI, 210 p. 15 illus., 6 illus. in color, online resource)
Reihe Springer Proceedings in Business and Economics
Titelhinweis Druckausg.ISBN: 978-3-319-59700-3
Printed editionISBN: 978-3-319-59700-3
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡: Advances in national brand and private label marketing
ISBN ISBN 978-3-319-59701-0
Klassifikation KJSM
KJS
BUS043000
658.8
HF5410-5417.5
Kurzbeschreibung This volume presents the proceedings of the 2017 International Conference on National Brand & Private Label Marketing - a collection of original, rigorous and highly relevant contributions. The 2017 NB&PL marketing conference offers a unique academic forum where researchers present and discuss original and significant contributions on the marketing issues that retailers, store brand managers and national brand managers are now facing. This year, the three-day event covered a wide range of topics from fields as varied as retailing, marketing, general business, psychology, economics and statistics. Further, the conference addressed diverse areas of application, including: purchase-decision models, premium private labels, decisions involved in introducing new products, M-commerce, private label adoption, assortment decisions, private label pricing, brand equity and collaborative relationships. Lastly, a wide variety of theoretical and methodological approaches were also presented, as is reflected in many of the book’s chapters
2. Kurzbeschreibung Part I: Consumer Behavior I -- Part II: Branding -- Part III: Social Media and Online Context -- Part IV: Consumer Behavior II -- Part V: Strategic Issues and Theoretical Research
1. Schlagwortkette Markenpolitik
ANZEIGE DER KETTE Markenpolitik
2. Schlagwortkette Handelsmarke
ANZEIGE DER KETTE Handelsmarke
SWB-Titel-Idn 49076603X
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-59701-0
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500254669 Datensatzanfang . Kataloginformation500254669 Seitenanfang .
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