Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

Learning and Collaboration Technologies. Technology in Education: 4th International Conference, LCT 2017, Held as Part of HCI International 2017, Vancouver, BC, Canada, July 9-14, 2017, Proceedings, Part II

Learning and Collaboration Technologies. Technology in Education: 4th International Conference, LCT 2017, Held as Part of HCI International 2017, Vancouver, BC, Canada, July 9-14, 2017, Proceedings, Part II
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
ISBN 978-3-319-58514-7
Name Zaphiris, Panayiotis ¬[Hrsg.]¬
Ioannou, Andri ¬[Hrsg.]¬
Name ANZEIGE DER KETTE Ioannou, Andri ¬[Hrsg.]¬
T I T E L Learning and Collaboration Technologies. Technology in Education
Zusatz zum Titel 4th International Conference, LCT 2017, Held as Part of HCI International 2017, Vancouver, BC, Canada, July 9-14, 2017, Proceedings, Part II
Verlagsort Cham
Verlag Springer
Erscheinungsjahr 2017
2017
Umfang Online-Ressource (XXII, 499 p. 174 illus, online resource)
Reihe Lecture Notes in Computer Science ; 10296
Lecture notes in computer science
Band 10296
Titelhinweis Druckausg.ISBN: 978-3-319-58514-7
Printed editionISBN: 978-3-319-58514-7
ISBN ISBN 978-3-319-58515-4
Klassifikation UYZG
COM070000
UYZ
4.019
005.437
004.019
QA76.9.U83
QA76.9.H85
Kurzbeschreibung The two-volume set LNCS 10295 and 10296 constitute the refereed proceedings of the 4th International Conference on Learning and Collaboration Technologies, LCT 2017, held as part of the 19th International Conference on Human-Computer Interaction, HCII 2017, in Vancouver, BC, Canada, in July 2017, in conjunction with 15 thematically similar conferences. The 1228 papers presented at the HCII 2017 conferences were carefully reviewed and selected from 4340 submissions. The papers cover the entire field of human-computer interaction, addressing major advances in knowledge and effective use of computers in a variety of application areas. The papers included in this volume are organized in the following topical sections: STEM education; diversity in learning; learning analytics; and improving the learning and collaboration experience. The chapter 'The Quality of MOOCs: How to Improve the Design of Open Education and Online Courses for Learners?' is Open Access under a CC BY 4.0 license
SWB-Titel-Idn 490763367
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-58515-4
Internetseite / Link Volltext
Kataloginformation500254557 Datensatzanfang . Kataloginformation500254557 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche