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Principles of Marketology, Volume 2: Practice

Principles of Marketology, Volume 2: Practice
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 88810619X Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Aghazadeh, Hashem: Principles of marketology ; volume 2: Practice
ISBN 978-1-137-57980-5
Name Aghazadeh, Hashem
T I T E L Principles of Marketology, Volume 2
Zusatz zum Titel Practice
Verlagsort New York
Verlag Palgrave Macmillan
Erscheinungsjahr 2017
2017
Umfang Online-Ressource (XLIV, 703 p. 270 illus., 3 illus. in color, online resource)
Reihe SpringerLink. Bücher
Titelhinweis Druckausg.ISBN: 978-1-137-57980-5
Printed editionISBN: 978-1-137-57980-5
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Aghazadeh, Hashem: Principles of marketology ; volume 2: Practice
ISBN ISBN 978-1-137-54833-7
Klassifikation KJSM
KJS
BUS043000
658.8
HF5410-5417.5
Kurzbeschreibung Businesses today operate in a more complex and turbulent environment and face intense competition. To be successful, businesses must intelligently understand and deal with their changing environment and market. In this book, Hashem Aghazadeh introduces marketology as a market-related system that enables businesses to achieve competitive success through providing superior value to their key stakeholders. In this regard, the hyper-function of marketology supports business executives to make effective market-related decisions and take efficient market-related actions throughout the organization. Principles of Marketology, Volume 2: Practice concentrates on how to deploy and practice marketology architecture all over the organization. Marketology accomplishes business performance and success based on its organizational design and behavior. In this regard, marketology contributes through generation, dissemination, and exploitation of market intelligence and insight. The future of marketology is contemplated and an integrated guideline of practicing marketology is provided
2. Kurzbeschreibung 1. Marketology Organizational Architecture (MOA) -- 2. Marketology Organizational Design (MOD) -- 3. Marketology Organizational Behavior (MOB) -- 4. Marketology Organizational Contribution (MOC) -- 5. Future of Marketology (FOM) -- 6. Handbook of Marketology (HOM)
1. Schlagwortkette Marketingtheorie
Marktforschung
Unternehmenserfolg
ANZEIGE DER KETTE Marketingtheorie -- Marktforschung -- Unternehmenserfolg
SWB-Titel-Idn 488879396
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1057/978-1-137-54833-7
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500251917 Datensatzanfang . Kataloginformation500251917 Seitenanfang .
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