Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
PageMenu
-
Hauptmenü
-
Suchmenü
Einfache Suche
.
Erweiterte Suche
.
Zeitschriften-Suche
.
Suchergebnisse verfeinern
.
Neuerwerbungsliste nach Gruppen
.
Sortierreihenfolge
.
Benutzerdienste
Nutzeranmeldung
.
Mein Konto
.
Erwerbungsvorschlag
.
Fernleihe
.
Vormerkung
.
Verlängerung
.
Weitere Recherchemöglichkeiten
Datenbankinfosystem (DBIS)
.
Karlsruher virtueller Katalog (KVK)
.
Regensburger Systematik (RVK)
.
Elektronische Zeitschriften (EZB)
.
Zeitschriftendatenbank (ZDB)
.
Sitzung beenden
Katalog verlassen
.
Homepage WHZ
.
Hochschulbibliothek
.
© LIBERO v6.4.1sp240211
Page content
Sie befinden sich hier
:
Katalogdatenanzeige
Katalogdatenanzeige
Luxury Selling: Lessons from the world of luxury in selling high quality goods and services to high value clients
.
Bookmark für diesen Satz setzen
Katalogdatensatz500251863
.
.
Wikipedia-Verfasserlink
.
.
LibraryThing
.
Kataloginformation
Katalogdatensatz500251863
.
Kataloginformation
Feldname
Details
Vorliegende Sprache
eng
Hinweise auf parallele Ausgaben
88568477X Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Srun, Francis: Luxury selling
ISBN
978-3-319-45524-2
Name
Srun, Francis
T I T E L
Luxury Selling
Zusatz zum Titel
Lessons from the world of luxury in selling high quality goods and services to high value clients
Verlagsort
Cham
Verlag
Palgrave Macmillan
Erscheinungsjahr
2017
2017
Umfang
Online-Ressource (XXX, 226 p. 10 illus, online resource)
Reihe
SpringerLink. Bücher
Titelhinweis
Druckausg.ISBN: 978-3-319-45524-2
Printed editionISBN: 978-3-319-45524-2
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Srun, Francis: Luxury selling
ISBN
ISBN 978-3-319-45525-9
Klassifikation
BUS078000
KJS
BUS058000
658.81
HF5438.4
Kurzbeschreibung
Srun shows how the psychology of luxury brands truly plays into high value customer motivations and unlocks the potential to understand their decision processes which are unlike that of any other customer. Selling to very wealthy, demanding customers - whether you’re selling luxury products or high value bespoke professional services - is a very different process to selling anything else to anyone else. Francis Srun has twenty years experience in the luxury industry, based in France, Switzerland, China and Hong Kong, most recently with Maison Boucheron. The first step is learning how to physically embody “Luxury”. You need to look, speak, and move “Luxury”. The true luxury attitude is not submissive nor is it hauteur - it is gentle, generous and simply, truly human. Success comes from not just being professional but from building a genuinely luxury relationship with clients. To do that you need to truly understand your client. High value customers today are younger, international in outlook and residence, and increasingly from Asia. Their buying motivation is always about self-affirmation and pleasure and never about money. The luxury customer’s decision process is unlike that of other customers. While emotion is important when selling anything to anyone - with luxury selling it is paramount. Srun shows how the psychology of Brand, Product, Place, Price and Time all play a role in customer’s motivations. Finally this book guides you step by step with concrete examples and useful techniques through the seven steps of luxury selling: be prepared to sell, welcome appropriately, listen genuinely, propose and present with style, meet objections with persuasion rather than refutation, conclude sharply and finally gain loyalty for a long term relationship
2. Kurzbeschreibung
Chapter1.-Luxury Advisors Chapter2 -- Luxury Customers: Understand Luxury Chapter 3 -- Luxury Selling Chapter 4 -- The 7 Steps of Active Selling
1. Schlagwortkette
Luxusgüterhandel
Einzelhandelsbetrieb
Verkaufstechnik
ANZEIGE DER KETTE
Luxusgüterhandel -- Einzelhandelsbetrieb -- Verkaufstechnik
2. Schlagwortkette
Luxusgut
Einzelhandel
ANZEIGE DER KETTE
Luxusgut -- Einzelhandel
SWB-Titel-Idn
48887744X
Signatur
Springer E-Book
Bemerkungen
Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse
$uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-45525-9
Internetseite / Link
Volltext
Siehe auch
Cover
.
ISBD-Anzeige
Katalogdatensatz500251863
.
Kategorien-Anzeige
Katalogdatensatz500251863
.
Verwandte Werke
Katalogdatensatz500251863
.
Titel zur Titelsammlung hinzufügen
Katalogdatensatz500251863
.
Kataloginformation500251863
Datensatzanfang
.
Kataloginformation500251863
Seitenanfang
.
Titel vormerken
Katalogdatensatz500251863
Vollanzeige Katalogdaten
Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.
Im Bereich
Kataloginformation
werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.
Der Bereich
Exemplarinformationen
enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche
Suche nach