Shortcuts
Bitte warten Sie, bis die Seite geladen ist.
 
PageMenu- Hauptmenü-
Page content

Katalogdatenanzeige

¬The¬ Application of Fuzzy Logic for Managerial Decision Making Processes: Latest Research and Case Studies

¬The¬ Application of Fuzzy Logic for Managerial Decision Making Processes: Latest Research and Case Studies
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 492562431 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡: ¬The¬ application of fuzzy logic for managerial decision making processes
ISBN 978-3-319-54047-4
Name Portmann, Edy ¬[Hrsg.]¬
Stoffel, Kilian ¬[Hrsg.]¬
ANZEIGE DER KETTE Stoffel, Kilian ¬[Hrsg.]¬
Name Terán, Luis ¬[Hrsg.]¬
Meier, Andreas ¬[Hrsg.]¬
T I T E L ¬The¬ Application of Fuzzy Logic for Managerial Decision Making Processes
Zusatz zum Titel Latest Research and Case Studies
Verlagsort Cham
Verlag Springer
Erscheinungsjahr 2017
2017
Umfang Online-Ressource (XII, 103 p. 35 illus, online resource)
Reihe Fuzzy Management Methods
Titelhinweis Druckausg.ISBN: 978-3-319-54047-4
Printed editionISBN: 978-3-319-54047-4
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡: ¬The¬ application of fuzzy logic for managerial decision making processes
ISBN ISBN 978-3-319-54048-1
Klassifikation KJQ
COM005030
658.4038
HD30.2
Kurzbeschreibung This book addresses the latest research and applications of fuzzy management methods for business decisions. It showcases a broad set of applications and discusses topics such as measures for the quality of analytics outcomes in big data environments; how fuzzy management methods support the inclusion of human thinking and human behavior in decision making processes; how to generate better results with fuzzy management methods in cases of imprecise information; new personalization concepts enabled by fuzzy logic for the offering of customized products and services especially in the electronic market; and lastly the application of fuzzy analysis for executives using natural rather than computer language. The combination of research papers and case studies makes it a valuable resource both for researchers and practitioners in the digital economy
2. Kurzbeschreibung Logical Analogies Between Intuitionistic Fuzzy Sets and Rough Sets -- Enhanced Knowledge Management by Synchronizing Mind Maps and Fuzzy Cognitive Maps -- Constraints and Wishes in Quantified Queries Merged by Asymmetric Conjunction -- Statistical Measures Obtained Using the Signed Distance Method and Others -- An Intuitionistic Fuzzy Service Model - Use Case for Swiss Health Platform -- A Modied Fuzzy TOPSIS Method Aggregating 8.921 Partial Rankings For Companies' Attractiveness -- A Fuzzy-Based Approach to Estimate Management Processes Risks
1. Schlagwortkette Fuzzy-Logik
Entscheidungsunterstützung
Statistische Entscheidungstheorie
ANZEIGE DER KETTE Fuzzy-Logik -- Entscheidungsunterstützung -- Statistische Entscheidungstheorie
SWB-Titel-Idn 486677621
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-54048-1
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500248137 Datensatzanfang . Kataloginformation500248137 Seitenanfang .
Vollanzeige Katalogdaten 

Auf diesem Bildschirm erhalten Sie Katalog- und Exemplarinformationen zum ausgewählten Titel.

Im Bereich Kataloginformation werden die bibliographischen Details angezeigt. Per Klick auf Hyperlink-Begriffe wie Schlagwörter, Autoren, Reihen, Körperschaften und Klassifikationen können Sie sich weitere Titel des gewählten Begriffes anzeigen lassen.

Der Bereich Exemplarinformationen enthält zum einen Angaben über den Standort und die Verfügbarkeit der Exemplare. Zum anderen haben Sie die Möglichkeit, ausgeliehene Exemplare vorzumerken oder Exemplare aus dem Magazin zu bestellen.
Schnellsuche