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Katalogdatenanzeige

Electronic Word of Mouth (eWOM) in the Marketing Context: A State of the Art Analysis and Future Directions

Electronic Word of Mouth (eWOM) in the Marketing Context: A State of the Art Analysis and Future Directions
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 490306160 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Ismagilova, Elvira: Electronic word of mouth (eWOM) in the marketing context
ISBN 978-3-319-52458-0
Name Ismagilova, Elvira
Williams, Michael D.
Name ANZEIGE DER KETTE Williams, Michael D.
Name Slade, Emma
T I T E L Electronic Word of Mouth (eWOM) in the Marketing Context
Zusatz zum Titel A State of the Art Analysis and Future Directions
Verlagsort Cham
Verlag Springer
Erscheinungsjahr 2017
2017
Umfang Online-Ressource (XVI, 138 p. 8 illus., 3 illus. in color, online resource)
Reihe SpringerBriefs in Business
Titelhinweis Druckausg.ISBN: 978-3-319-52458-0
Printed editionISBN: 978-3-319-52458-0
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Ismagilova, Elvira: Electronic word of mouth (eWOM) in the marketing context
ISBN ISBN 978-3-319-52459-7
Klassifikation KJQ
COM005030
658.4038
HD30.2
QP 650
Kurzbeschreibung This SpringerBrief offers a state of the art analysis of electronic word-of-mouth (eWOM) communications and its role in marketing. The book begins with an overview of traditional word-of-mouth (WOM) and its evolution to eWOM. It discusses the differences between traditional and online WOM. The book examines why people engage in eWOM communications, but also how consumers evaluate its persuasiveness. It also looks at the effects of eWOM. The book identifies current gaps in the eWOM research, but also highlights future directions for this growing field. eWOM is an important marketing technique in brand communications, and it plays an important role in modern e-commerce. Marketers become extremely interested in enhancing the power of eWOM developing loyalty programs and building brands. Studying the effect of eWOM can be beneficial for companies. This book should be a good resource for scholars and practitioners that need to understand the pervasive effects of eWOM
2. Kurzbeschreibung Chapter 1 Introduction -- Chapter 2 Traditional Word-of-Mouth (WOM) -- Chapter 3 Electronic Word-of-Mouth (eWOM) -- Chapter 4 Engaging in eWOM -- Chapter 5 Persuasiveness of eWOM Communications -- Chapter 6 Impact of eWOM -- Chapter 7 Managing eWOM. Chapter 8 Conclusion
1. Schlagwortkette Mund-zu-Mund-Werbung
Computerunterstützte Kommunikation
Produktempfehlung
Online-Marketing
ANZEIGE DER KETTE Mund-zu-Mund-Werbung -- Computerunterstützte Kommunikation -- Produktempfehlung -- Online-Marketing
SWB-Titel-Idn 485260387
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-52459-7
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500245369 Datensatzanfang . Kataloginformation500245369 Seitenanfang .
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