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Handbook of Integrated CSR Communication

Handbook of Integrated CSR Communication
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 9880022696 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Handbook of integrated CSR communication
ISBN 978-3-319-44698-1
Name Terlutter, Ralf ¬[Hrsg.]¬
Weder, Franzisca ¬[Hrsg.]¬
Name ANZEIGE DER KETTE Weder, Franzisca ¬[Hrsg.]¬
Name Müller, Barbara ¬[Hrsg.]¬
T I T E L Handbook of Integrated CSR Communication
Verlagsort Cham
Verlag Springer
Erscheinungsjahr 2017
2017
Umfang Online-Ressource (XIII, 501 p. 47 illus., 2 illus. in color, online resource)
Reihe CSR, Sustainability, Ethics & Governance
Titelhinweis Druckausg.ISBN: 978-3-319-44698-1
Printed editionISBN: 978-3-319-44698-1
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Handbook of integrated CSR communication
ISBN ISBN 978-3-319-44700-1
Klassifikation KJG
BUS008000
174.4
HF5387-HF5387.5
QP 345
QP 150
Kurzbeschreibung This handbook pursues an integrated communication approach. Drawing on the various fields of organizational communication and their relevance for CSR, it addresses innovative topics such as big data, social media, and the convergence of communication channels, as well as the roles they play in a successfully integrated CSR communication program. Further aspects covered include the analysis of sector-specific, cross-cultural, and ethical challenges related to the effective communication of CSR. This handbook is unique in its consistent focus on integrated communication. It is of interest not only for the scientific discourse, but will also benefit those corporations that not only seek to operate in a socially responsible manner, but also to communicate their efforts to their various stakeholders. Besides its significant value for researchers and professionals, the book can also be used as a reference for undergraduate and graduate students interested in successful CSR communication
2. Kurzbeschreibung The Concept of Integrated CSR Communication - Introduction and Definition -- Part I: Theroretical Foundations of Integrated CSR Communication -- Part II: Managerial Aspects of Integrated CSR Communication -- Part III: Integrated CSR Communication and New Media -- Part IV: Intercultural Integrated CSR Communication -- Part V: Special Topics of Intercultural Integrated CSR Communication -- Research Outlook an Conclusion
1. Schlagwortkette Corporate Social Responsibility
Öffentlichkeitsarbeit
ANZEIGE DER KETTE Corporate Social Responsibility -- Öffentlichkeitsarbeit
2. Schlagwortkette Unternehmen
Stakeholder
Kommunikationspolitik
ANZEIGE DER KETTE Unternehmen -- Stakeholder -- Kommunikationspolitik
SWB-Titel-Idn 482170417
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-44700-1
Internetseite / Link Volltext
Kataloginformation500244499 Datensatzanfang . Kataloginformation500244499 Seitenanfang .
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