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Advances in Corporate Branding

Advances in Corporate Branding
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 48094122X Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Advances in corporate branding
ISBN 978-1-352-00007-8
Name Balmer, John M. T. ¬[Hrsg.]¬
Powell, Shaun M. ¬[Hrsg.]¬
Name ANZEIGE DER KETTE Powell, Shaun M. ¬[Hrsg.]¬
Name Kernstock, Joachim ¬[Hrsg.]¬
Brexendorf, Tim Oliver ¬[Hrsg.]¬
T I T E L Advances in Corporate Branding
Verlagsort London
Verlag Palgrave Macmillan
Erscheinungsjahr 2017
2017
Umfang Online-Ressource (XIII, 205 p, online resource)
Reihe Journal of Brand Management: Advanced Collections
Titelhinweis Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Advances in corporate branding
Printed editionISBN: 978-1-352-00007-8
ISBN ISBN 978-1-352-00008-5
Klassifikation KJSU
BUS018000
658.812
HF5415.5-HF5415.53
QP 624
Kurzbeschreibung This prestigious edited collection of articles from the Journal of Brand Management discusses the impact of research on our understanding of corporate brand characteristics and corporate brand management to date. A wide range of topics are covered, including franchise brand management, co-creation of corporate brands, alliance brands, the role of internal branding in the delivery of employee brand promise, and the expansion into new approaches. Advances in Corporate Branding is essential reading for those undertaking a PhD programme or by upper level students looking for rigorous academic material on the subject and for scholars and discerning practitioners, acting as 'advanced introductions'
2. Kurzbeschreibung Chapter 1 Introduction: Current state and future directions for research on corporate brand management -- Chapter 2 Explicating corporate brands and their management: Reflections and directions from 1995 -- Chapter 3 The importance of corporate brand personality traits to a successful 21st century business -- Chapter 4 Managing the franchised brand: The franchisees' perspective -- Chapter 5 Alliance brands: Building corporate brands through strategic alliances? -- Chapter 6 The role of internal branding in the delivery of employee brand promise -- Chapter 7 An integrated approach to corporate branding -- Chapter 8 Finding sources of brand value: Developing a stakeholder model of brand equity -- Chapter 9 The organic view of the brand: A brand value co-creation model -- Chapter 10 Corporate brand orientation: What is it? What of it?
1. Schlagwortkette Markenpolitik
Corporate Identity
ANZEIGE DER KETTE Markenpolitik -- Corporate Identity
2. Schlagwortkette Corporate Identity
Markenpolitik
ANZEIGE DER KETTE Corporate Identity -- Markenpolitik
SWB-Titel-Idn 484477420
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1057/978-1-352-00008-5
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500243647 Datensatzanfang . Kataloginformation500243647 Seitenanfang .
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