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Brand Fans: Lessons from the World's Greatest Sporting Brands

Brand Fans: Lessons from the World's Greatest Sporting Brands
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 480700753 Druckausg.: ‡Smith, Aaron, 1972 - : Brand fans
480700753 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Smith, Aaron, 1972 - : Brand fans
ISBN 978-3-319-48853-0
Name Smith, Aaron C.T.
Stavros, Constantino
Name ANZEIGE DER KETTE Stavros, Constantino
Name Westberg, Kate
T I T E L Brand Fans
Zusatz zum Titel Lessons from the World's Greatest Sporting Brands
Verlagsort Cham
Verlag Palgrave Macmillan
Erscheinungsjahr 2017
2017
Umfang Online-Ressource (X, 249 p, online resource)
Reihe SpringerLink. Bücher
Titelhinweis Druckausg.: ‡Smith, Aaron, 1972 - : Brand fans
Printed editionISBN: 978-3-319-48853-0
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Smith, Aaron, 1972 - : Brand fans
ISBN ISBN 978-3-319-48854-7
Klassifikation KJSU
BUS018000
658.812
HF5415.5-HF5415.53
QQ 980
ZX 6910
Kurzbeschreibung Combining the latest branding research with a diverse range of powerful case examples, this book reveals the cutting edge techniques of value co-creation, personalisation and customer engagement employed by sport’s leading brands. Based on the transferable lessons that emanate from these practices, Brand Fans explores and illuminates how firms can cultivate connected fans and lifelong advocates, while building brand equity exponentially in the process. This is a book that will appeal to scholars and practitioners alike, as well as anyone fascinated by modern marketing, consumer relationships and branding
2. Kurzbeschreibung Chapter 1 Introduction - Crowdsourcing Brand Equity -- Chapter 2 Pitch Partners- Customers as Players and Collaborators -- Chapter 3 Unlimited Users: The Rise of Consumer-Generated Content -- Chapter 4 Connected Communities- Icons and Tribalism -- Chapter 5 Passionate Partisans- Lifelong Loyalty -- Chapter 6 Dynamic Data- Branding the Digital Drive -- Chapter 7 Enhanced Experiences - Enlisting the Fanatic -- Chapter 8 Conclusion- Future Brand Fans
1. Schlagwortkette Sport
Wirtschaft
Bedeutung
ANZEIGE DER KETTE Sport -- Wirtschaft -- Bedeutung
2. Schlagwortkette Unternehmen
Beziehungsmanagement
Sport
Markenpolitik
ANZEIGE DER KETTE Unternehmen -- Beziehungsmanagement -- Sport -- Markenpolitik
SWB-Titel-Idn 484475983
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-48854-7
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500243606 Datensatzanfang . Kataloginformation500243606 Seitenanfang .
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