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Katalogdatenanzeige

Creating the Vital Organization: Balancing Short-Term Profits with Long-Term Success

Creating the Vital Organization: Balancing Short-Term Profits with Long-Term Success
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 861078047 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Brooks, Scott M.: Creating the vital organization
ISBN 978-1-137-53692-1
Name Brooks, Scott M.
Saltzman, Jeffrey M.
Name ANZEIGE DER KETTE Saltzman, Jeffrey M.
T I T E L Creating the Vital Organization
Zusatz zum Titel Balancing Short-Term Profits with Long-Term Success
Verlagsort New York
Verlag Palgrave Macmillan
Erscheinungsjahr 2016
2016
Umfang Online-Ressource (XIII, 230 p. 5 illus. in color, online resource)
Reihe SpringerLink. Bücher
Titelhinweis Druckausg.ISBN: 978-1-137-53692-1
Printed editionISBN: 978-1-137-53692-1
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Brooks, Scott M.: Creating the vital organization
ISBN ISBN 978-1-137-53694-5
Klassifikation KJU
BUS063000
658.1
HD28-70
QP 320
Kurzbeschreibung Are the day-to-day pressures of your business preventing your organization from reaching its full potential? If you are spending the bulk of your time and energy streamlining your operations - squeezing more output from your resources, shaving costs, or pressing for speed - you are risking your organization’s future. Today’s top leaders must balance their daily operations with future-oriented explorations so that their organizations can respond and adapt to any challenges in today’s increasingly competitive and fast-moving environment. Yet focusing on both Current Performance and Future Potential is a tricky balancing act; each is a distinct pursuit that requires different skills, resources, measurements of success, and even time horizons. This book tells stories of strategy, insight, and action, featuring the latest advancements in industrial and organizational science, that will help catapult your organization to success now and in the future. <
2. Kurzbeschreibung 1. What is Vitality? -- 2. Strategy -- 3. Leadership -- 4. Developing Vital Individuals -- 5. Protecting Innovation -- 6. Evaluating Vitality -- 7. Navigating Change -- 8. Making Change Stick -- 9. Agility and Resiliency -- 10. Decision-Making -- 11. Global Implementation -- 12. Storytelling -- 13. Step-by-Step Guide -- 14. The Path Forward -- Appendix A: Vitality Self-Assessments -- Appendix B: Big Five Inventory
1. Schlagwortkette Unternehmenserfolg
Strategische Planung
ANZEIGE DER KETTE Unternehmenserfolg -- Strategische Planung
SWB-Titel-Idn 47616060X
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1057/978-1-137-53694-5
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500220421 Datensatzanfang . Kataloginformation500220421 Seitenanfang .
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