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Katalogdatenanzeige

Fashion Brand Internationalization: Opportunities and Challenges

Fashion Brand Internationalization: Opportunities and Challenges
Kataloginformation
Feldname Details
Vorliegende Sprache eng
Hinweise auf parallele Ausgaben 858725355 Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Fashion brand internationalization
ISBN 978-1-137-52336-5
Name Jin, Byoungho ¬[Hrsg.]¬
Cedrola, Elena ¬[Hrsg.]¬
ANZEIGE DER KETTE Cedrola, Elena ¬[Hrsg.]¬
T I T E L Fashion Brand Internationalization
Zusatz zum Titel Opportunities and Challenges
Verlagsort New York
Verlag Palgrave Pivot
Erscheinungsjahr 2016
2016
Umfang Online-Ressource (XVIII, 142 p. 16 illus. in color, online resource)
Reihe Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Brand Management
Titelhinweis Druckausg.ISBN: 978-1-137-52336-5
Printed editionISBN: 978-1-137-52336-5
Erscheint auch als (Druck-Ausgabe): ‡Fashion brand internationalization
ISBN ISBN 978-1-137-52337-2
Klassifikation KJSM
KJS
BUS043000
658.8
HF5410-5417.5
QP 612
Kurzbeschreibung The first volume in the Palgrave Studies in Practice: Global Fashion Brand Management series, this book provides a comprehensive view on the internationalization of fashion brands, offering unique academic and managerial insights into how fashion brands in diverse sizes can build and sustain their businesses in competitive global marketplaces. It explores the theories and trends occurring within the fashion industry, one of the most active sectors of internationalization. The majority of global fashion brands operate beyond their home countries, yet not much is known about the ventures that generate more than half of their revenues. This book takes a critical look at the global-by-nature fashion industry through a collection of actual cases from multiple countries and cultural backgrounds
2. Kurzbeschreibung 1. Overview of Fashion Brand Internationalization: Theories and Trends -- 2. Ermenegildo Zegna: When Family Values Guide Global Expansion in the Luxury Industry -- 3. Diesel: An Unconventional, Innovative, International Lifestyle, Italian Company -- 4. The Internationalization Trajectory of Bossini: A Fashion Retailing Enterprise from Hong Kong -- 5. Beaucre Merchandising Co., Ltd.: A Successfully Internationalizing Korean Apparel Company
1. Schlagwortkette Bekleidungsindustrie
Modebranche
Markenpolitik
Internationales Marketing
ANZEIGE DER KETTE Bekleidungsindustrie -- Modebranche -- Markenpolitik -- Internationales Marketing
SWB-Titel-Idn 473976420
Signatur Springer E-Book
Bemerkungen Elektronischer Volltext - Campuslizenz
Elektronische Adresse $uhttp://dx.doi.org/10.1057/978-1-137-52337-2
Internetseite / Link Volltext
Siehe auch Cover
Kataloginformation500219572 Datensatzanfang . Kataloginformation500219572 Seitenanfang .
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